Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس، منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره حوادث مختلف امروز در چند نقطه از ارتفاعات شمال تهران، اظهار کرد: با سقوط بهمن در منطقه بالادست روستای آهار واقع در منطقه رودبار قصران ۵ نفر کوهنورد که یکی از آن‌ها احتمالاً دندانپزشک مردی ۴۳ یا ۵۳ ساله بود به همراه ۴ نفر همراه خود که گرفتار شده بودند، نجات پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه گفت: در منطقه کلکچال نیز ۷ نفر کوهنوردان بر اثر برف و کولاک دچار حادثه شدند که با نهایت تأسف ۲ نفر فوت، یک نفر دچار مصدومیت شدید و ۴ نفر بعدی خوشبختانه نجات یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران اضافه کرد: در دارآباد تهران نیز به دلیل شرایط جوی دو نفر مفقود شدند که عملیات جست‌وجو برای یافتن آن‌ها ادامه دارد که لحظاتی پیش فوت یکی از آن‌ها تأیید شد و تلاش‌ها برای پیدا کردن فرد دوم کماکان ادامه دارد.

درجاتی یادآور شد: در ایستگاه ۷ توچال نیز حدود ۱۰۰ نفر از هموطنان ما به رغم تمام هشدار‌ها برای گذراندن روز جمعه مراجعه کرده بودند که در شرایط برفی گیر کرده بودند و با تلاش امدادگران همگی سالم به پایین ارتفاعات منتقل شدند.

وی با تأکید مجدد بر جدی گرفتن هشدار‌ها توسط شهروندان خاطرنشان کرد: مردم عزیز ما در روز‌های کرونایی و در شرایطی که بار‌ها برای شرایط آب وهوایی در روز‌های اخیر هشدار داده شده است باید با جدی گرفتن این موارد از حضور در ارتفاعات خودداری کنند که متأسفانه با بی‌توجهی ضمن به خطر انداختن جان خود، امدادگران هلال‌احمر و آتش‌نشانی در شرایط جوی بسیار نامناسب، سبب سختی و اذیت فراوانی شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در پایان از مردم خواست با توجه به ادامه داشتن بارش‌ها و یخ بندان از حضور در مناطق کوهستانی و هرگونه حضور غیرضروری در جاده‌ها پرهیز کنند، چون با وقوع حوادث این چنینی واقعاً شرایط امدادرسانی بسیار سخت است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسن فایزر کرونای انگلیسی کواکس زلزله بم کربلای چهار مدیریت بحران استانداری تهران ارتفاعات شمال تهران کوهنورد مفقودی منطقه رودبار قصران کلکچال برف و کولاک واکسن فایزر کرونای انگلیسی کواکس زلزله بم کربلای چهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت

ایسنا/قزوین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از فوت سه نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در آزادراه قزوین- تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، داریوش مرادی در خصوص حادثه واژگونی پراید در اتوبان قزوین به تهران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین- تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک و ۳ در محل حاضر ‌شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین، وی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در این واژگونی ۲ زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • نیمی از حوادث فوتی کار در کارگاه های ساختمانی است
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ادامه جست‎‎وجوهای هلال احمر در چهارمین روز مفقودی «یسنا»
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد