Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سالانه بالغ بر ۴ میلیون انواع اتصالات ریل راه آهن و قطعات خودرو در کارخانه زر سیستان تولید می شود.

 ماندانا زنگنه در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: دراین کارخانه سالانه 3 میلیون انواع اتصالات ریل راه آهن تولید و بالغ بر یک میلیون انواع قطعات خودرو، یو بولت و بوش خودرو نیسان نیز تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاد آور شد: میزان تولید این واحد صنعتی در سال فقط 2 میلیون قطعه اتصال ریل راه آهن بود که با حمایت صورت پذیرفته و تلاش مدیران این مجموعه و ایجاد خط جدید، تولید 100 در صد افزایش پیدا کرده و تولید قطعات خودرو نیز به محصولات این شرکت افزوده شد.

وی تصریح کرد:  25 نفر به صورت مستقیم در این واحد صنعتی مشغول به فعالیت هستند و سرمایه کنونی آن بالغ بر 150 میلیارد ریال است.


م معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: حمایت از واحدهای تولیدی در دستور کار مدیران استان قرار دارد و با توجه به توسعه صنایع ریلی و ایجاد راه آهن چابهار میلک واحد زر سیستان بخشی از اتصلات احداث این پروژه را تامین کند.

زنگنه افزود:  در کشور 6 واحد تولیدی مشابه وجود دارد که این واحد از نظر کیفیت و حجم تولید جزو برترین واحد های کشور می باشد.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: توسعه صنایع ریلی امور اقتصادی قطعات خودرو ریل راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • رانت ۴ میلیارددلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است