Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان از صلح و سازش ۱۹۵ میلیون تومانی در شورای حل اختلاف نجف آباد استان اصفهان خبر داد.

سید محمد موسویان در گفتگو با میزان با اعلام اینکه دو پرونده با موضوع اختلاف مالی به مبلغ ۱۹۵ میلیون تومان به شعبه ۳ شورای حل اختلاف نجف آباد استان اصفهان ارجاع شد بیان داشت: تحقق صلح و سازش در این پرونده در کنار دیگر پرونده‌های مصالحه از دستاورد‌های مهم شورا‌های حل اختلاف این استان است که حاصل تلاش بی دریغ اعضا و کارکنان این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: اعضای شعبه سوم شورای حل اختلاف نجف آّباد استان اصفهان بر اساس وظیفه ذاتی خود در راستای ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های ارجاعی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند و امروز جایگاه شورا‌های حل اختلاف در جامعه و در بین مردم به خوبی تبیین شده و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال پرونده‌های بیشتری را به سازش برسانیم.

بیشتر بخوانید: ایجاد صلح و سازش در دو پرونده اختلاف مالی به ارزش چهار میلیارد ریال

موسویان روند سازش در شعبه را چنین بیان کرد: خوشبختانه با ورود کارکنان شعبه ۳ شورای حل اختلاف نجف آباد و دعوت از خواهان‌ها و خوانده‌های این دو پرونده جهت صلح و سازش، طرفین در شعبه حاضر شدند، اعضا و کارکنان شعبه با استعانت از خداوند متعال و استناد به آیات و احادیث و اهمیت گذشت و کمک به همنوع موجبات سازش آنان را فراهم نمودند و در همان جلسه با همدیگر به توافق رسیدند و با توافق آنان هر دو پرونده با صدور گزارش اصلاحی مختومه و به مصالحه رسیدند و با رضایت دو طرف مختومه شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان صلح و سازش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صلح و سازش شورا های حل اختلاف استان اصفهان صلح و سازش دو پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده گران‌فروشی لبنیات یک فروشگاه لبنیاتی در این استان به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه مذکور با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۶۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه در خصوص چگونگی تشکیل این پرونده، گفت: بازرسان جهاد کشاورزی پس از کشف تخلف گران‌فروشی، گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

شاهی تصریح کرد: هم استانی‌های ساکن در کرمانشاه می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد.

کد خبر 6099600

دیگر خبرها

  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • محکوم به قصاص در دزفول از چوبه‌دار رهایی یافت
  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان