Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حامد لک»، سنگربان پرسپولیس پس از تساوی تیمش در قائمشهر برابر نساجی در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر ایران در صفحه اینستاگرامش نوشت:

برای اینکه یک کاپیتان باشی
نمی‌تونی یک دوست باشی، تو ارشد اونا هستی
هیچ‌وقت فراموش نکن و هیچ‌وقت نذار فراموش کنند….

View this post on Instagram

A post shared by hamed lak (@hamedlak)

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حامد لک حامد لک لیگ بیستم پرسپولیس تیم نساجی مازندران پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت

در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، به جز دو دیدار بسیار حساس که در تبریز و ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، پنج دیدار دیگر هم برگزار شد.

در نخستین بازی امروز تیم هوادار میزبان صنعت نفت آبادان بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و آبادانی‌ها را یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر کرد. در این مسابقه ابتدا طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۰ صنعت را پیش انداخت، اما تا قبل از دقیقه ۳۰ دو گل توسط شجاعیان و اسلامی خوردند و بازی را باختند.

صنعت نفت با این شکست ۱۶ امتیازی ماند و با چسبیدن به قعر جدول، بعید است دیگر بتوانند در لیگ برتر ماندنی شوند. هوادار هم ۲۸ امتیازی شد و با قرار گرفتن در رتبه یازدهم، کاملا از انتهای جدول فاصله گرفت.

تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان برگزارکننده تنها داربی هفته بیست‌وپنجم بودند که این دو تیم از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان رودرروی هم قرار گرفتند و در نهایت به تساوی یک - یک رضایت دادند.

سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۸ روی ارسال تورس تک گل میهمان را وارد دروازه حریف کرد تا در این فصل برای تیمش هفت گل به ثمر رسانده باشد.  فرشید باقری هم در دقیقه ۶۰ روی ارسالی از نقطه کرنر موفق به گشودن دروازه محمدرضا اخباری و ثبت گل مساوی نارنجی‌پوشان شد. گل گهر در رتبه ششم و مس نهم است.

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران که توانسته بودند در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر کار خود را با کسب پیروزی به پایان برسانند، امروز از ساعت ۱۸:۱۵ به مصاف هم رفتند که نساجی با دو گل میزبانش را شکست داد تا از منطقه سقوط فرار کند. منصور باقری و امیر اسماعیل زاده گل‌های نساجی را زدند تا این تیم ۲۲ امتیازی شود و به رتبه سیزدهم برسد.

شاگردان سیروس پورموسوی و مهدی تارتار در تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی امروز در دیداری حساس رودرروی هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی یک- یک به پایان رسید. با این نتیجه حالا استقلال خوزستان در رتبه پانزدهم و منطقه سقوط قرار گرفت و بعد از صنعت نفت دیگر مدعی اصلی سقوط است.

در دیگر مسابقه مصاف آلومنیوم و فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. فولاد در رتبه چهاردهم و آلومینیوم دهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم)
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم