Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پانزدهم رقابت های فوتبال  لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) از ساعت ۱۶ با دیدار تیم‌های لسترسیتی و منچستر یونایتد آغاز خواهد شد و در ادامه ۵ بازی دیگر برگزار می‌شود.

در دیگر بازی‌های مهم امشب، آرسنال میزبان چلسی خواهد بود و منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف نیوکاسل می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لسترسیتی - منچستر یونایتد

در اولین بازی از هفته پانزدهم لیگ جزیره تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی به مصاف هم خواهند رفت. لسترسیتی که با ۲۷ امتیاز از ۱۴ بازی در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد میزبان تیم منچستریونایتدی است که از ۱۳ بازی ۲۶ امتیاز کسب کرده و در رتبه سوم جدول جای گرفته است.

شرایط ۲ تیم در جدول به گونه‌ای است که پیروزی در این بازی هم آن‌ها را به صدرجدول نخواهد رساند، اما ۳ امتیاز این دیدار می‌تواند آن‌ها را به لیورپول صدرنشین نزدیک کند.

مسئله‌ای که در این بازی می‌تواند برای برندان راجرز سرمربی لستر نگران کننده باشد آمار و عملکرد ۲ تیم در دیدار‌های خانگی و خارج از خانه است.

منچستر یونایتد این فصل آمار فوق‌العاده‌ای در دیدار‌های خارج از خانه دارد. یونایتد‌ها در ۱۰ بازی خارج از خانه به پیروزی دست یافته‌اند و در آن سوی میدان از ۵ شکست این فصل لسترسیتی چهار مورد آن در دیدار‌های خانگی اتفاق افتاده است. این در حالی است که آن‌ها فصل گذشته در کل فصل فقط ۴ بازی را در خانه باخته بودند.

لسترسیتی در دیدار‌های لیگ برتر بیش از هر تیمی برابر منچستریونایتد شکست خورده (۱۹ شکست) و برابر این تیم بیش از هر تیم دیگری گل دریافت کرده است. (۶۰ گل) یونایتد‌ها از ۲۲ بازی آخر خود برابر لستر سیتی در لیگ برتر فقط در یک بازی شکست خورده اند، ۱۷ برد و ۴ تساوی حاصل بیست و یک بازی دیگر بوده است. یونایتد‌ها در یازده بازی آخر خود برابر این تیم بدون شکست بوده اند. منچستر یونایتد در تمامی ۲۲ بازی آخر خود برابر لستر گلزنی کرده است. منچستر یونایتد با ثبت ۲۱ پیروزی در یک روز پس از کریسمس (باکسینگ دی) بیشترین برد را داشته است. آن‌ها فقط دو بازی را در روز ۲۶ دسامبر باخته اند. منچستریونایتد با پیروزی در این دیدار با رکورد ۱۱ پیروزی خارج از خانه چلسی در سال ۲۰۰۸ و منچسترسیتی در سال ۲۰۱۷ برابری خواهد کرد.

وضعیت مصدومان ۲ تیم

خبر خوش برای هواداران لسترسیتی این است که جیمی واردی ستاره گلزن این تیم که در بازی برابر تاتنهام به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد، به بازی برابر منچستر یونایتد می‌رسد.

در تیم منچستریونایتد هم این تیم باید شرایط مک تومینای هافبک جوان و همینطور آرون وان-بیساکا خود را بررسی کند. فیل جونز و مارکو رو‌خو همچنان غایبان منچستر یونایتد خواهند بود.

آرسنال - چلسی

در دیگر بازی مهم امشب  از ساعت ۲۱ آرسنال میزبان تیم چلسی خواهد بود.

این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که آرسنال بحران‌زده از ۱۴ بازی فقط ۱۴ امتیاز کسب کرده و در رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته و با منطقه سقوط فقط ۴ امتیاز فاصله دارد.

تیم آرتتا به تازگی در جام اتحادیه برابر منچستر سیتی متحمل شکست سنگین ۴ - ۱ شد و از دور مسابقات کنار رفت تا بحران در این تیم عمیق‌تر از قبل شود. گرچه سران  باشگاه همچنان از سرمربی خود حمایت می‌کنند، اما ممکن است با این روند کاسه صبر سران توپچی لبریز شود و حکم خراج دستیار سابق گواردیولا را امضا کنند.

آرسنال در ۷ بازی آخرش نتوانسته  به پیروزی دست پیدا کند و ۲ تساوی و ۵ شکست داشته است. بدترین آمار بدون پیروزی این تیم هشت بازی بود که در فصل ۹۳-۱۹۹۲ اتفاق افتاد.

حالا آن‌ها باید برابر حریفی قرار بگیرند که از ۱۴ بازی ۲۵ امتیاز کسب کرده و در رتبه پنجم جدول قرار دارد. چلسی نیز از سه بازی قبلی خود فقط سه امتیاز به دست آورده و همین مسئله باعث شد با صدر جدول فاصله بگیرد.

آرسنال در آخرین بازی خود برابر چلسی در حالی که تا دقیقه ۸۳ از این تیم پیش بود ۲- یک شکست خورد، اما این تیم از نوامبر سال ۲۰۰۹ به بعد هرگز برابر چلسی دوبار پیاپی شکست نخورده است. چلسی از ۱۷ بازی خود برابر آرسنال فقط ۲ بازی را  واگذار کرده است، حاصل ۱۶ مسابقه دیگر ۹ پیروزی و ۶ تساوی بوده است. آنچه که شاید مایه قوت قلب آرسنالی‌ها باشد تاریخ برگزاری این مسابقه است، زیرا این تیم از سال ۱۹۸۷ به بعد در ۱۲ بازی خود در روز پس از کریسمس (۲۶ دسامبر) هرگز شکست نخورده، ۱۰ برد و ۲ تساوی حاصل کار توپچی‌ها در این دیدار‌ها بوده است.

وضعیت مصدومان ۲ تیم

آرسنال سخت در تلاش است تا پیر امریک اوبامیانگ کاپیتان مصدوم خود را به این بازی برساند.  این بازیکن به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا ۲ دیدار آخر تیمش را از دست داد. پیش‌بینی می‌شود توماس پارتی هم در این بازی غایب باشد.

چلسی هم باید شرایط بن چیلول مدافع مصدوم خود را بسنجد. حکیم‌زیاش نیز همچنان مصدوم است، اما در آستانه بازگشت به مسابقات قرار دارد.

منچسترسیتی - نیوکاسل

در آخرین بازی مهم امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان تیم نیوکاسل خواهد بود.

منچسترسیتی از ۱۳ بازی ۲۳ امتیاز کسب کرده و در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار دارد و نیوکاسل از همین تعداد بازی ۱۸ امتیاز اندوخته و در رتبه دوازدهم جای گرفته است.

شاگردان پپ گواردیولا که هفته گذشته در جام اتحادیه با نتیجه ۴ - یک آرسنال را در هم کوبیدند حالا با روحیه‌ای مضاعف در ورزشگاه اتحاد برابر تیم نیوکاسل صف‌آرایی خواهند کرد.

سیتیزن‌ها در خانه آمار و عملکرد بسیار خوبی برابر نیوکاسل دارند. سیتی هر ۱۱ بازی خانگی خود برابر این تیم را برده، در این بازی‌ها ۳۹ گل به ثمر رسانده و فقط هفت گل دریافت کرده است. نیوکاسل در ۱۶ بازی خارج از خانه خود برابر من‌سیتی هرگز به پیروزی نرسیده، ۲ تساوی و ۱۴ شکست حاصل این دیدار‌ها بوده است. آخرین پیروزی این تیم برابر منچسترسیتی به سپتامبر سال ۲۰۰۰ بر می‌گردد. منچسترسیتی در هر ۲۳ بازی خود در لیگ برتر برابر نیوکاسل گل زده و در مجموع ۶۱ بار دروازه این تیم را باز کرده است. بیشترین شکست نیوکاسل در لیگ جزیره با ۱۱ باخت برابر منچسترسیتی رقم خورده است.

بیشتر بخوانید

لیورپول ۷ -کریستال پالاس صفر/ قدرت نمایی شاگردان کلوپ در صدر جدول/ پر و بال عقاب‌ها ریخت خلاصه بازی تاتنهام و لسترسیتی در ۳۰ آذر ۹۹ + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش منچستریونایتد لستر سیتی پپ گواردیولا منچستر یونایتد جدول رده بندی برابر منچستر خارج از خانه خود برابر لیگ برتر بازی آخر بازی خود ۴ بازی ۲ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و استون ویلا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و استون ویلا

لیگ برتر انگلیس (استون ویلا - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش ‌

کد خبر 748356

دیگر خبرها

  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا