Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاپورتا می گوید پیشنهادی ورزشی مالی به مسی ارائه خواهد داد که این فوق ستاره آرژانتینی نسبت به حضور در بارسلونا احساس راحتی کند. 

خوان لاپورتا، رئیس سابق بارسلونا که برای انتخابات ریاست این باشگاه که در ژانویه 2021 برگزار خواهد شد نیز نامزده شده است، در مورد روابط بسیار خوب خود با لیونل مسی، فوق ستاره بلوگرانا، صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، لاپورتا بر این باور است که در صورت انتخاب به عنوان رئیس جدید بارسلونا، می تواند مسی را در باشگاه حفظ کند و قرارداد جدیدی با او به امضا برساند. او در پاسخ به این سوال که آیا بر این عقیده است که مسی تنها در صورت قوی بودن پروژه رئیس بعدی باشگاه، در بارسلونا خواهد ماند یا خیر گفت: 

بله، اگر مسی ببینید که پروژه رئیس جدید باشگاه، تیمی بسیار رقابتی را خواهد ساخت، برای ادامه حضور او در باشگاه کمک کننده خواهد بود. این موضوع برای او بسیار مهم است و از این لحاظ من به دلیل اعتمادی که مسی به من دارد، نسبت به سایر رقبا برتری دارم. او می داند من هر قولی که به او دادم را عملی کردم. من می خواهم رئیس باشگاه شوم تا به او پیشنهادی ورزشی مالی بدهم که با آن احساس راحتی کند و این به این معناست که بارسلونا می تواند دوباره رابطه خوبی با لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. 

در مصاحبه ای پس از اعلام نامزدی برای ریاست بارسلونا، گفتید زمانی از سوی ماسیمو موراتی، پیشنهادی 250 میلیون یوریی برای مسی دریافت کردید که 150 میلیون یورو بیشتر از بند آزادسازی او در آن مقطع بود. آیا این موضوع صحت دارد؟

بله آنها 250 میلیون یورو برای مسی پیشنهاد دادند چرا که من با گفتن جمله "مسی فروشی نیست" برای باشگاه بودجه نمی گرفتم. در یک محفل خصوصی 4 نفره، موراتی به من گفت بسیار مشتاق جذب مسی است و آماده است تا پیشنهادی بسیار بزرگ برای خرید او به بارسلونا ارائه دهد. این موضوع مربوط به سال 2006 است و ما در آن زمان می دانستیم که مسی باید طی سالهای آینده سنگ بنای بارسلونا باشد. در دوران ریاست من، پیشنهادات زیادی برای مسی داشتیم، اما تمامی آن ها را رد کردیم. ما نمی خواستیم موضع دیگری غیر از احترام با او داشته باشیم. داشتن مسی، موفقیت های ورزشی زیادی را برای بارسلونا به ارمغان آورد و از سوی دیگر باعث بهبود وضعیت مالی باشگاه نیز شد و البته میراثی ورزشی، اقتصادی و اجتماعی برای بارسلونا بر جای گذاشت که فکر می کنم بهترین نمونه در تاریخ فوتبال باشد. 

با توجه به وضعیت مالی فعلی بارسلونا، آیا مسی می تواند با درآمد 100 سالیانه میلیون یورو فارغ از مالیات، به کار خود در این تیم ادامه دهد؟ 

وقتی رئیس باشگاه شدم، مسائل را بررسی خواهم کرد. با این حال فکر نمی کنم مسائل مالی مانعی برای این موضوع به وجود بیاورد و در این زمینه فرمول هایی وجود دارد و از طرفی دیگر مسی نیز آماده همکاری با باشگاه خواهد بود. 

آیا بر این باور هستید که مسی بیشتر از چیزی که از بارسلونا دریافت می کند، برای این باشگاه ارزش اقتصادی به همراه می آورد؟ 

اینطور فکر می کنم و این موضوع را نیز دوست دارم. من سالها تجربه دیدن این موضوع را داشتم. مسی واقعا نقش مهمی در درآمد های باشگاه دارد. در قراردادهایی که اسپانسرها و تورها مختلف با باشگاه منعقد می کنند، طبق شرط حضور مسی در تیم است. 

آیا در صورت انتخاب به عنوان رئیس بارسلونا، مذاکره با مسی جزو اولین کارهایتان خواهد بود؟ 

به محض اینکه بدانم با وجود محدویت های مالی باشگاه، می توانم چه پیشنهادی به او بدهم، پیشنهادی ورزشی، اقتصادی در خور به او ارائه خواهم کرد. چیزی که می دانم این است که اگر من به او پیشنهاد بدهم، حداقل به آن فکر می کند و این روحیه را دارد که روی این پیشنهاد تامل کند. 

همچنین بخوانید:

جوزپ ماریا بارتومئو، خوان لاپورتا را به عنوان کاندید منتخب خود در انتخابات بارسلونا مدنظر دارد خوان لاپورتا: من می دانم که بازیکنان بارسلونا از نصب بنر مقابل سانتیاگو برنابئو خوشحال بودند خوان لاپورتا: مسی برای باشگاه دیگری بازی نخواهد کرد؛ ارتباطم با مدیر برنامه های بزرگ را حفظ کرده ام 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خوان لاپورتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: تعداد کلانتری‌های موجود نسبت به تعدادی که طبق قانون باید باشد کم است و این کمبود در تهران بیشتر به چشم می‌خورد، اما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌ها این کمبود‌ها را جبران کنیم.

سردار علی مویدی، رئیس پلیس پیشگیری فراجا اظهار کرد: ابزار و الزامات کافی برای رصد کردن نوع ماموریت و نوع خطا و کم‌کاری همکاران وجود دارد.

او با بیان اینکه در مجموعه پلیس پیشگیری تلاش داریم تا خدمات با کیفیت بهتری انجام شود، گفت: همچنین برای زودتر به صحنه رسیدن پلیس ۱۱۰ هم برنامه‌های ویژه‌ای داریم تا باعث رضایت شهروندان هم شود.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا تاکید کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما در سال ۱۴۰۳، دیجیتالی شدن کلانتری‌ها است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با اشاره به کمبود کلانتری در کشور گفت: تعداد کلانتری‌های موجود نسبت به تعدادی که طبق قانون باید باشد، کم است و این کمبود در تهران بیشتر به چشم می‌خورد، اما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌ها این کمبود‌ها را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد