Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، رامین صادقی  روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با تأمین نهاده‌ها قرار شد ضمن افزایش جوجه‌ریزی قیمت مصوب مرغ که ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است، مورد توجه و دقت نظر فروشگاه‌ها و همچنین واحدهای عرضه‌کننده مرغ و تخم مرغ قرار گیرد.

وی قیمت مصوب تخم مرغ را ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت:‌ با افزایش فعالیت واحدهای تخم‌گذار و همچنین تأمین نهاده‌های آنها انتظار می رود ‌در روزهای آینده با همکاری جهاد کشاورزی شاهد کاهش قیمت تخم مرغ در بازار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: کمبود نهاده‌ها در هفته‌های اخیر به افزایش قیمت تخم مرغ و مرغ منجر شده که در نشستی با مسئولان سازمان جهاد کشاورزی، قرار شد تنظیم بازار با نظارت بیشتر انجام شود.

صادقی اظهار کرد: در روزهای گذشته قیمت تخم مرغ در بازار تا ۲۴ هزار تومان افزایش یافته است که این افزایش قیمت با ورود بسته‌های جدید تخم مرغ به ۱۹ هزار تومان کاهش یافته ولی همچنان انتظار می‌رود این قیمت تعدیل شود.

وی از ورود تخم مرغ‌های جدید به شبکه توزیع برای تعادل‌بخشی به قیمت بازار خبر داد و گفت:‌ امیدواریم با اشباع بازار و شرایط متناسب در عرضه و تقاضا، قیمت‌ها تعدیل شده و کمبودها نیز رفع شود.

او ادامه داد: چنان که مردم بالاتر از قیمت مصوب مرغ و تخم مرغ خریداری کنند حتما اطلاعات فروشگاه‌ها را به سامانه ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند تا با موارد گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه به جد برخورد شود.

صادقی اضافه کرد: هر چند عده‌ای سودجو تلاش می‌کنند تا با برهم زدن قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار ایجاد اخلال کنند اما ضرورت دارد مردم با در نظر گرفتن قیمت مصوب کالاهای خود را تهیه کرده و بالاتر از این نرخ هرگونه عرضه را به سامانه تعزیرات حکومتی و یا سازمان صمت اطلاع‌رسانی کنند.

برچسب‌ها گوشت مرغ قیمت کالا اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت مرغ قیمت کالا اردبیل گوشت مرغ قیمت کالا اردبیل اخبار کنکور قیمت مصوب نهاده ها تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۷ هزارتومان است که با نرخ مصوب سال قبل ۱۰ هزارتومان اختلاف دارد.

 به گفته او، با توجه به افزایش هزینه‌های تولید و عرضه تخم مرغ کمتر از قیمت تمام شده و حتی نرخ مصوب سال قبل، مرغداران ظرف ۴۰ روز اخیر ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان متضرر شدند.

کاشانی ادامه داد: با توجه به زیان چشمگیر مرغداران، روند حذف گله‌ها شدت گرفته است که استمرار این روند منجر به خروج مرغداران یکی پس از دیگری از چرخه تولید می‌شود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن افزود: با توجه به زیان چشمگیر مرغداران انتظار برآن بود که جلسه‌ای در سطوح بالای وزیر در وزارتخانه برگزار شود، درحالیکه به رغم پیگیری‌های مکرر کمترین حمایت از این بخش صورت نگرفته است.

او درباره  آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ گفت: بنابر آمار از ابتدای سال تاکنون ۳۰ هزارتن تخم مرغ به بازار‌های هدف صادر شده است که بدلیل شرایط مساعد تولید مازاد بر نیاز کشور تا پایان خرداد، ماهانه حداقل ۲۰ هزارتن تخم مرغ در راستای تعدیل بازار و جلوگیری از افزایش زیان مرغداران باید صادر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد
  • صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد