Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:13:22 GMT

۹۹درصد جمعیت بیله‌سوار غربالگری شدند

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۴۸۹۹

۹۹درصد جمعیت بیله‌سوار غربالگری شدند

حسن قبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از آغاز اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تاکنون ۱۵هزارو ۹۷خانوار مورد پایش قرار گرفته و ۵۵۴ نفر مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه از آغاز اجرای طرح تاکنون ۵۰۱ نفر از طریق مشاوره تلفنی راهنمایی شده است، اضافه کرد: با اقدامات بهداشتی و درمانی هم‌اکنون ۲۹۳ نفر در قرنطینه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قرارگاه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان بیله‌سوار بیان کرد:در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی۷۵۰نفر در قالب کمیتههای مختلف با این قرارگاه همکاری دارند و ۶۷۸ مورد تست توسط اکیپ بهداشت و درمان برای شناسایی مبتلایان صورت گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد:از این تعداد تست صورت گرفته ۱۷۰نفر مثبت بوده و تحت قرنطینه و مراقبت هستند.

قبادی با اشاره به اینکه محوریت این طرح شناسایی، غربالگری و قرنطینه افراد مبتلا کروناست افزود: افراد باید به محض مشاهده علایم بیماری با مراکز بهداشتی تماس گرفته و توصیه و مشاوره‌های لازم را دریافت کنند.

وی به نظارت کمیته پایش شهرستان در بازرسی از اصناف و اماکن عمومی اشاره کرد و گفت: در طول اجرای این طرح ۹۴۶ مورد بازرسی از اماکن عمومی صورت گرفته و ۵۸ مورد پلمب و برای ۱۴۵ مورد اخطار صادر شده است.

فرماندار بیله‌سوار افزود: در اجرای این طرح ۳۱۳ مورد کمک مومنانه و هفت هزارو ۵۴۷ مورد اقلام بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی در بین خانواده‌ها توزیع شده است.

وی  با اشاره به سردی هوا خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم شد و اظهار کرد: قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت زرد، نتیجه همکاری و همراهی مردم به خصوص اصناف و بازاریان است و باید این روند ادامه داشته باشد.

بیله سوار مغان در شمال اردبیل واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا فرمانداران بیله سوار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فرمانداران بیله سوار ویروس کرونا فرمانداران بیله سوار اخبار کنکور بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز