Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-مجله امریکایی واشنگتن اگزماینر گزارش داد هراس دولت دونالد ترامپ از احتمال انتقام ایران موجب شده‌ تا محافظت از مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور پس از پایان دولت ترامپ به مدت نامحدود توسط سرویس امنیت دیپلماتیک ادامه یابد.

این نشریه آمریکایی با اعلام این خبر نوشت: کنگره در قالب بخشی از لایحه کلیات بودجه که به تازگی به تصویب رسید، مبلغی بالغ بر ۱۵ میلیون دلار به امر محافظت از مقامات اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مصوبه آمده است که محافظت از آن دسته از مسئولان ارشد وزارت امور خارجه که به تشخیص وزیر امور خارجه و مشورت رئیس اطلاعات ملی... با تهدید جدی و باورپذیر از طرف یک قدرت خارجی مواجهند، مجاز است. این محافظت «در ابتدا به مدت حداکثر تا ۱۸۰ روز» تمدید می‌شود و «برای دوره‌های متوالی ۶۰ روزه قابل تمدید است.»

در شرایطی که دوران زمامداری ترامپ رو به پایان است و با توجه به ترور یکی از دانشمندان ارشد ایران به دست اسرائیل که همین اواخر اتفاق افتاد، احتمال انتقام گرفتن ایران بسیار پررنگ‌تر شده است.
واشنگتن اگزماینر در پایان تصریح کرد: در نهایت، دغدغه‌ها درخصوص امنیت پمپئو پس از کنار رفتن دولت مستقر مبتنی بر گزارشات و تحلیل‌های اطلاعاتی موثق هستند. این اقدام امنیتی مکمل قابل توجیه است و برای آینده قابل پیش‌بینی لازم و ضروری است.

منبع: کیهان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان! (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف زنده حیوان ماقبل تاریخ (فیلم) گورکن عسل خوار قهرمان به تنهایی سه پلنگ را شکست داد ! (فیلم) طوطی کیا ، یکی از شگفت انگیز ترین پرنده بی رحم دنیا (فیلم)

دیگر خبرها

  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان! (فیلم)
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • وزیر خارجه اردن: جنگ غزه انتقام از مردم فلسطین است
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال