Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ تقی کبیری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: محورهای️ سمنان به فیروزکوه و چشمه‌علی دامغان به کیاسر اکنون بازگشایی شده است.
وی ادامه داد: محورهای شهمیرزاد به کیاسر، شاهرود به توسکستان(گرگان)، شاهرود به آزادشهر به دلیل بارش برف و کولاک هم اکنون مسدود است.
وی بیان کرد: دیگر جاده‌های استان سمنان به علت بارش برف و کولاک شدید، یخ زده و تردد در آنها فقط با زنجیر_چرخ مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بارش برف در گردنه آهوان در محور سمنان- دامغان نیز موجب یخ‌زدگی و لغزندگی مسیر شده است و در صورت امکان رانندگان از تردد غیرضروری پرهیز کنند.
کبیری تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تصادف جدی منجر به فوت در جاده‌های استان سمنان رخ نداده است.
وی با اشاره به وضعیت جاده‌های استان، گفت: رانندگان در صورت ضرورت مسافرت با احتیاط کامل و رعایت فاصله طولی در محورهای سمنان تردد کنند.
رئیس پلیس راه استان سمنان اضافه کرد: رانندگان وسایل نقلیه در هنگام تردد زنجیرچرخ، لباس گرم، سوخت کامل و مواد خوراکی فاسدنشدنی به همراه داشته باشند.
اداره کل هواشناسی استان سمنان، با پیش‌بینی ناپایداری جوی برای چند روز از نوع برف، کولاک و کاهش هشت درجه‌ای دمای هوا، هشدار زرد اعلام کرد.
بیش از ۶۰۰ کیلومتر از مسیر اصلی تهران- مشهد از استان سمنان عبورمی کند و این استان محور ارتباطی مهمی بین جاده‌های اصلی کشور در مسیر شرقی- غربی و شمالی- جنوبی محسوب می شود.

برچسب‌ها سمنان پلیس راهور ناجا حوادث طبیعی بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان پلیس راهور ناجا حوادث طبیعی بارش برف سمنان پلیس راهور ناجا حوادث طبیعی بارش برف اخبار کنکور استان سمنان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد

مدیرکل مدیریت بحران گلستان از آب‌گرفتگی معابر برخی روستاهای علی‌آبادکتول، مینودشت، گرگان، گنبدکاووس و فاضل‌آباد خبر داد و گفت: برخی محورهای روستایی شرق استان مسدود شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلستان، نعمت‌الله حاجی‌زاده، امروز - چهارشنبه پنجم اردیبهشت- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به شدت بارندگی شب گذشته و طغیان رودخانه اوغان گالیکش که بخشی از مسیر آن از روستای بایلر این شهرستان مرزی عبور می‌کند، جاده دوم ارتباطی گنبدکاووس - کلاله مسدود شد.

وی افزود: هم‌وطنانی که قصد عزیمت به سمت شهرستان کلاله و گنبد را دارند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبد به کلاله (گالیکش و مینودشت) استفاده کنند.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان با بیان اینکه بخشی از پل ارتباطی سیدکلاته شهرستان رامیان بر اثر بالا آمدن آب و سیلاب تخریب شده است، گفت: فعلاً تردد در این مسیر امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: همچنین پل ورودی روستای اوقچی شهرستان کلاله و بخشی از مسیر ارتباطی روستاهای محدوده خالد نبی دچار آب‌شستگی و تخریب شده است و تردد در قسمت‌هایی به سختی انجام می‌شود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه پل ارتباطی قدیمی روستای سیدکلاته بر اثر شدت بارندگی‌ها شکسته شده است و تا اطلاع ثانوی تردد از آن امکان‌پذیر نیست، افزود: برای ساخت پل جدید این روستا ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی ضمن اشاره به انسداد پل روستای براین مینودشت، افزود: پل ورودی و قدیمی این روستا سال گذشته بر اثر بارندگی و سیل آبان سال گذشته تخریب و مسدود شد و هنوز هم گشایش پیدا کرده است.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران گلستان، روستای براین در شش ماه اخیر، سه بار درگیرسیلاب شده که تبعات آن ورود این سیلاب به منازل و انبارهای مردم روستا بوده است.

وی اضافه کرد: بر اثر سیلاب و بارندگی شب گذشته همچنین جاده قورچای به شهر تاتار و روستای مختارزاده به ویژه در نواحی بالادست شهرستان رامیان مسدود شده است، از این رو تردد در این دو جاده تا اطلاع بعدی ممنوع است و رانندگان قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و از تردد غیرضروری خودداری کنند.

کد خبر 747511

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی