Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، هادی حق‌شناس در این دیدار با تسلیت به بازماندگان مرزبان شهید خطیری یاد و خاطره تمامی شهدای ایران به ویژه حافظان نظم و امنیت را گرامی داشت. در این دیدار جمعی از فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان گلستان نیز حضور داشتند.

بر اساس اظهارات مسئولان مرزبانی، سروان خطیری، فرمانده گروهان مرزی کُرَند در درگیری با اوباش منطقه با اصابت چاقو به قلب جان خود را فدای امنیت عمومی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این درگیری که ۲ سرباز وظیفه هم مجروح شدند، ۹ نفر مشارکت داشتند که همه آنها دستگیر شدند و پرونده حادثه در دادگاه بخش داشلی‌برون گنبدکاووس رسیدگی می‌شود. پیکر مرزبان شهید نبی‌الله خطیری فردا یکشنبه هفتم دی در گرگان تشییع خواهد شد.

فرمانده گروهان مرزی اترک به شهادت رسید

هنگ مرزی اترک گلستان که فرمانده آن مرزبان درجه یک است،‌مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را در محدوده این استان شمالی به طول افزون بر ۳۵۰ کیلومتر بر عهده دارد.

کد خبر 575477 برچسب‌ها مرزباني استان گلستان شهید

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مرزباني استان گلستان شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی

‌به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از مهر، احسان الداغی، برادر شهید غیرت با تحسین حرکت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به این اقدام اظهار کرد: در یک سال گذشته هر وقت گروه‌های ورزشی برای دلجویی مادرم می‌آمدند، او روحیه می‌گرفت و بسیار خوشحال می‌شد.

برادر شهید حمیدرضا الداغی افزود: دیروز نیز مادرم با شنیدن خبر اهدای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا به برادر شهیدم و یادآوری حرکت او، بسیار شاد شد و روحیه مضاعفی گرفت.

وی یادآور شد: حمیدرضا ورزشکار بود و مادرم با بچه‌های ورزشکار ارتباط دلی دارد. تشکر می‌کنم از بزرگواری وحید شمسایی که در آن لحظات یاد برادرم را زنده کرد و این جریان ادامه‌دار شد.

دیگر خبرها

  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • فرمانده انتظامی سمنان: فراجا مرزبان حجاب است
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند