Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ظرفیت تولید خوراک این واحد ۳۶۵ تن در سال است، اظهار داشت: ماشین آلات مورد نیاز این واحد از خارج از کشور خریداری و وارد شده و ساختمان کارخانه نیز در دست احداث است.

این مسوول با اشاره به تولید و تکثیر حدود ۲۰۰ میلیون قطعه انواع ماهیان زینتی در سال،افزود: بخشی از خوراک ماهیان زینتی در کارگاه های زیرپله ای تهیه و تولید می شود و بخش زیادی از آن نیز از خارج کشور وارد می شود بنابراین راه اندازی واحد یاد شده به جلوگیری از خروج ارز از کشور نیز کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی اظهار داشت: سرمایه گذار این مجموعه همچنین به دنبال دریافت مجوز تولید داروی ماهیان زینتی از دامپزشکی نیز هست که در این صورت سالانه قادر به تولید ۵۰۰ تن دارو خواهد بود.

وی اظهار داشت: این واحد در کنار واحد تکثیر و پرورش ماهیان زینتی به ظرفیت ۳۰ میلیون قطعه در فضایی به وسعت ۴۵ هزار متر مربع در شهرک صنعتی لیا در حال ساخت است.

این مسوول گفت: این واحد پس از راه اندازی بزرگترین مجموعه تکثیر و پرورش ماهیان زینتی به شکل مسقف و بهداشتی در دنیا خواهد بود.

مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این واحد در کنار تولید و تکثیر انواع ماهیان زینتی و همچنین غذا و داروی آنها، به تولید آکواریوم و تجهیزات آن و همچنین گیاهان تزئینی آکواریومی نیز می پردازد و سالانه قادر به تولید ۱.۵ میلیون قطعه از این گیاهان است.

وی یادآور شد: فاز نخست این مجموعه به ظرفیت ۱۰ میلیون قطعه تولید ماهیان زینتی در سال تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

قزوین چهارمین استان تولیدکننده ماهیان زینتی در کشور است.

سالانه حدود ۳۰ میلیون قطعه انواع ماهیان زینتی در این استان تکثیر و پرورش داده می شود.

برچسب‌ها پرورش ماهی جهش تولید استان قزوین سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرورش ماهی جهش تولید استان قزوین سرمایه گذاری پرورش ماهی جهش تولید استان قزوین سرمایه گذاری اخبار کنکور ماهیان زینتی میلیون قطعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است

احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه صنعت و تولید و اشتغال است و تقویت این حوزه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیای واحد‌های راکد و توسعه واحد‌های تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است خاطر نشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

بنافی افزود: تقویت تولید به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی منجر می‌شود و در دشتستان، گام‌های بلندی در این مسیر برداشته ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری