Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@07:41:36 GMT

از بانوان ملی پوش ورزشکار استفاده خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۵۵۷۸

از بانوان ملی پوش ورزشکار استفاده خواهیم کرد

رییس سازمان ورزش بسیج کشور گفت: تمرکز ما بر روی آموزش و برنامه ریزی های بلند مدت است. امیدوارم ورزش خواهران هم سطح برادران شود.

ابوالفضل خداقلی پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص برنامه‌های سه ماه پایان سال جاری سازمان ورزش بسیج، اظهار کرد: بیشتر بر روی موضوعات آموزشی و هیئت‌های اندیشه ورزش برای سیاست‌های راهبردی آینده تمرکز داریم، همچنین برنامه راهبری پنج ساله هفتم به خصوص سال ۱۴۰۰ که در پیش رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه پنج ساله هفتم، برنامه توسعه بسیج در ۵ عرصه همگانی، قهرمانی، آموزشی، استعدادیابی و حرفه‌ای در سازمان بسیج کشور است.

خداقلی پور در خصوص برنامه‌های سال ۱۴۰۰ و کمتر شدن شیوع کرونا، گفت: می‌توان گفت مجموعه ما تنها مجموعه‌ای بوده است که در زمان کرونا تعطیل نبوده و با برگزاری موضوعات آموزشی به صورت ویدئو کنفرانس و وبینار، مسابقات مجازی، پیاده روی‌های همگانی و ورزش‌های همگانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه داده است. همچنین با کمک‌های مومنانه افراد در قسمت‌های مختلف سازمان در بخش‌های متفاوت مانند نذر خون، اهدای لوازم و تجهیزات بهداشتی و… به شکل مستمر سازمان فعال بوده است. قطعاً در سال آینده در کنار این فعالیت‌ها، در ورزش‌های همگانی و قهرمانی توسعه‌های بیشتری از سطح پایگاه‌ها تا سطح کشوری خواهیم داشت.

وی در خصوص استفاده از قهرمان ورزشی در عرصه‌های مختلف سازمان ورزش بسیج، گفت: صد در صد یکی از بخش‌های مهم بخش حرفه‌ای است. در بخش آقایان ورزشکارانی که به سن سربازی می‌رسند و بین قهرمانان هستند به صورت سرباز قهرمان و در بخش خواهران در رشته‌های مختلف از ورزشکاران استفاده می‌شود. برای مثال در بخش خواهران در رشته‌ی تیر اندازی از خواهران خدمتی، احمدی و چند ورزشکار بانوی المپیکی دیگر استفاده شده است. همچنین در رشته‌های تکواندو و کاراته بانوان در مسابقات حضور دارند.

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور در خصوص اهمیت بخش بانوان، تصریح کرد: ۵۰ درصد جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند. هر برنامه‌ای که برای آقایان داریم قطعاً در موازی آن برای خواهران برنامه داریم. امیدوارم ورزش خواهران هم سطح برادران شود.

کد خبر 463842

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رییس سازمان بسیج ورزشکاران سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان باشگاه مقاومت بسیج فرمانده بسیج دانش آموزی توسعه ورزش قهرمانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان ورزش بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شکنی ورزشکار کردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان حسین کریمیان مددجوی ندامتگاه سنندج موفق شد در مدت ۶ ساعت و ۸ دقیقه و ۳۴ ثانیه تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ حرکت صحیح را انجام دهد.

بهمنی رئیس زندان مرکزی سنندج گفت: با شناسایی علایق و استعداد ایشان در زمینه ورزش زورخانه‌ای بخصوص شنوی پهلوانی و میل گیری امکاناتی برای تمرین روزانه برای ایشان فراهم نمودیم.

مجتبی محمدی افزود: با دعوت از اداره ورزش وجوانان، هیئت‌های ورزشی وادارات مجموعه ثبت رکورد‌های ورزشی استان وتمامی شرایط را برای حضور اقای کریمیان در ثبت این رکورد فراهم کردیم.

حسین کریمیان در مدت حبس با شرکت در کلاس‌ها ودوره‌های آموزشی توانست ۲۳ بار قرآن کریم را ختم کند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم