Web Analytics Made Easy - Statcounter

انواع درب برقی

درب برقی یا درب اتوماتیک، در واقع نوعی درب است که به طور خودکار و به وسیله نیروی برق باز و بسته می‌شود.

امروزه استفاده از انواع درب برقی به دلیل زیبایی، ظاهر مدرن، صرفه جویی در مصرف انرژی رواج فراوانی دارد.

به دلیل گسترش استفاده از درب‌های برقی در ساختمان‌ها و مکان‌های عمومی، درب‌های برقی در اشکال مختلف و با کاربردهای متنوع ساخته و تولید می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از انواع درب برقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای درب اتوماتیک پارکینگی درب اتوماتیک بیمارستانی درب اتوماتیک بالارونده یا سکشنال درب‌های اتوماتیک کرکره برقی

درب‌های کرکره برقی نوعی درب برقی هستند که به سمت بالا جمع می‌شوند و به همین دلیل به آن‌ها، درب‌های برقی کرکره اتوماتیک رول آپ (atomatic Rollup) نیز گفته می‌شود.

درب‌های کرکره برقی دارای انواع گوناگونی هستند که در زیر به آن‌ها اشاره می‌شود:

درب کرکره اتوماتیک پارکینگی درب کرکره اتوماتیک صنعتی درب کرکره اتوماتیک پنجره‌ای درب کرکره ای اتوماتیک مغازه ای درب کرکره اتوماتیک ضد سرقت درب کرکره اتوماتیک ضد حریق

با توجه به مطالب بیان شده، این سوال مطرح می‌شود که یک شرکت اجرا کننده انواع درب برقی باید دارای چه خصوصیات و ویژگی‌هایی باشد تا مشتریان هنگام خرید درب‌های اتوماتیک بتوانند به آن اعتماد کنند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت؛ هر شرکت اجرا کننده انواع درب‌های برقی باید دارای خصوصیات و ویژگی‌های زیر باشد:

داشتن سابقه کاری درخشان ارائه خدمات تخصصی به ویژه خدمات در زمینه تعمیر انواع درب‌های برقی ارتباط سریع و راحت مشتریان با کارشناسان ارائه مشاوره خرید در زمینه انواع درب برقی به مشتریان

شرکت آتی در از جمله شرکت‌های اجرا کننده انواع درب‌های اتوماتیک، یراق آلات و درب ضد حریق است که با داشتن تجربه ای بیش از 18 سال در زمینه تولید و ارائه محصولاتی مانند درب‌های اتوماتیک و یراق آلات و همچنین با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و مجرب، بهترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار داده است.

از نمونه درب‌های تولید شده در شرکت آتی در Atidoor می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

درب اتوماتیک شیشه‌ای

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در دو مدل کشویی و لولایی مناسب و قابل استفاده در اماکن عمومی و خصوصی از قبیل هتل‌ها، پاساژ، فروشگاه‌ها و ... هستند.

درب اتوماتیک کرکره برقی

اگر امنیت برای شما مهم است، درب اتوماتیک کرکره برقی به دلیل مقاومت در برابر سرقت و دزدی، قطعا می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد.

درب اتوماتیک بیمارستانی

در اماکنی از قبیل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به دلیل تردد به صورت شبانه‌روزی در آن‌ها، استفاده از درب‌های اتوماتیک بیمارستانی امری لازم و ضروری خواهد بود.

درب اتوماتیک صنعتی

درب‌های اتوماتیک صنعتی برای نصب و استفاده در مکان‌هایی نظیر انبارهای ورود و خروج کالا به منظور کنترل دما، ورود حشرات و گرد و غبار مناسب هستند.

درب اتوماتیک بالارونده یا سکشنال

درب‌های اتوماتیک بالارونده یا سکشنال در سایزهای متنوعی از کوچک‌ترین سایز با ارتفاع 1900 و عرض 1500 تا بزرگ‌ترین سایز با ارتفاع 3700 و عرض 9000 توسط این شرکت به بازار عرضه می‌شود.

درب اتوماتیک سریع صنعتی

درب‌های اتوماتیک سریع صنعتی یا فولد آپ (Fold up) برای ورودی‌های بزرگ و ایجاد یک نمای ایده‌آل همراه با روکش‌های متنوع و گوناگون فلزی بسیار مناسب است.

درب کرکره اتوماتیک ضد باد

استفاده از درب‌های کرکره اتوماتیک ضد باد مناسب برای صاحبان صنایع در برخی از مناطق کشور است که وزش بادهای سهمگین برای آن‌ها مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

درب کرکره اتوماتیک صنعتی

درب‌های کرکره اتوماتیک صنعتی تولید شده توسط این شرکت دارای بهترین کیفیت در میان رقبا هستند.

درب کرکره اتوماتیک پنجره‌ای

درب کرکره اتوماتیک پنجره‌ای از محصولات منحصربه‌فرد با سفارش انگشت شمار اغلب مناسب برای منازل ویلایی به منظور جلوگیری از ورود سارقان استفاده می‌شود.

درب کرکره اتوماتیک فروشگاهی

درب کرکره اتوماتیک فروشگاهی در این شرکت با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های به روز دنیا در ابعاد و رنگ‌های متنوع و گوناگون تولید و به مشتریان ارائه می‌شود.

شرکت آتی در همچنین علاوه بر تولید و اجرای انواع درب‌های برقی، خدمات تخصصی در زمینه تعمیر درب‌های اتوماتیک از جمله تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ای و تعمیر درب کرکره برقی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

خدمات و تخصص‌هایی که شرکت آتی در برای تعمیر درب اتوماتیک به مشتریان خود ارائه می‌دهد به صورت زیر است:

تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ای تعمیر درب کرکره برقی تعمیر درب سریع صنعتی تعمیر درب سکشنال تعمیر جک اتوماتیک تعمیر راهبند اتوماتیک

در زمینه تعمیرکاران و سرویس‌کاران شرکت آتی در Atidoor می‌توان گفت:

آن‌ها با گذراندن کلیه دوره‌ها و آموزش‌های مرتبط با تعمیر درب‌های برقی را به صورت تخصصی و حرفه‌ای فرا گرفته‌اند و تعمیرات انواع درب برقی خواسته شده را به بهترین شکل ممکن می‌توانند انجام دهند. تعمیرکاران و سرویس‌کاران این شرکت با اخلاق، متعهد و متخصص بوده و برای ارائه خدمات خود به مشتریان در منازل مسکونی، مراکز تجاری و غیره از لحاظ اخلاقی و تخصصی، افرادی بسیار قابل اطمینان و اعتمادی هستند.

با توجه به اینکه در تعمیر درب برقی در بعضی مواقع نیاز به تعویض یک قطعه است و همچنین فقدان و نبودن این قطعه ممکن است منجر به تعویض کامل سیستم درب برقی با هزینه بسیار زیاد شود،

این شرکت با دسترسی به منابع تامین کننده قطعات یدکی این مشکل را حل نموده و می‌تواند در اسرع وقت با قیمت اقتصادی، قطعه یدکی را در اختیار و دسترس مشتری قرار دهد.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ای

همان‌طور که مشخص است درب‌های برقی نیز دارای یک عمر مفید هستند و به مرور زمان با استفاده از آن‌ها در مراکز مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و تفریحی ممکن است با اشکالاتی روبه رو شوند، و نیاز به تعمیر پیدا کنند.

بنابراین می‌توان بیان نمود که با گسترش استفاده از درب‌های برقی، تعمیر آن‌ها نیز از جمله خدماتی است که نیاز به آن بسیار ضروری و مهم خواهد بود.

در این زمینه نیز، برای پشتیبانی از انواع درب‌های اتوماتیک مجموعه تخصصی شرکت آتی در با بیش از 20 سال فعالیت در زمینه تعمیر این درب‌ها و با به‌کارگیری و همکاری با تکنسین‌های متخصص و ماهر توانسته خدمات حرفه‌ای را به مشتریان خود ارائه دهد.

تعمیر درب کرکره برقی

باتوجه به اینکه درب‌های کرکره برقی در انواع و مدل‌های گوناگونی تولید و به مشتری عرضه می‌شود، این احتمال وجود دارد که این درب‌ها بعد از مدتی فرسوده شده و دچار مشکل شوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند.

در این خصوص خدماتی که شرکت آتی در در حوزه تعمیر درب کرکره برقی به مشتریان خود ارائه می‌دهد به صورت زیر است:

تعمیر کرکره برقی انواع درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای تعمیر متعلقات و قطعات کرکره برقی

 

شرکت آتی در با تولید و اجرای انواع درب‌های اتوماتیک، یراق آلات و درب‌های ضد حریق سال‌هاست که در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و جزء بهترین شرکت‌ها در این زمینه است.

در صورتی که تمایل دارید در زمینه آشنایی با انواع درب‌های برقی و همچنین ارائه خدمات پس از فروش آن‌ها توسط شرکت آتی در اطلاعات بیشتری کسب نمایید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آتی در https://www.atidoor.com  مراجعه نموده و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

منبع: الف

کلیدواژه: انواع درب های اتوماتیک درب اتوماتیک شیشه ای درب کرکره اتوماتیک استفاده از درب انواع درب های برقی اتوماتیک صنعتی اتوماتیک کرکره انواع درب برقی زمینه تعمیر درب های کرکره شرکت آتی صنعتی درب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند

 مصطفی صالحی زاده معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت در دسته بندی نوشیدنی ها و فرآورده های آنها، انواع نوشابه گازدار با/یا بدون قند، نوشابه انرژی زا، نوشیدنی مالت (ماء الشعیر) طعم دار و نوشیدنی عصاره گندم طعم دار، انواع شربت میوه ای و غیرمیوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجاز محسوب می شوند

وی ادامه داد: همچنین انواع سوسیس و کالباس، ژامبون، انواع ساندویچ و پیتزای دارای سوسیس و کالباس و ژامبون، انواع سمبوسه و فلافل آماده شده، پنیر پیتزای پروسس و تاپینگ پیتزا در دسته بندی فرآورده های گوشتی و غذاهای آماده مصرف در فهرست کالاها و خدمات آسیب رسان به سلامت هستند.

وی افزود: سایر اقلام خوراکی مانند روغن مصرفی خانوار (روغن نیمه جامد)، انواع سس سالاد و مایونز، انواع فرآورده حجیم شده بر پایه ذرت و فرآورده های کاکائویی از دیگر کالاهای آسیب رسان به سلامت محسوب می شوند

  صالحی زاده  داد: مطابق بند ج ماده 7 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، تبلیغ کالاها و خدمات مندرج در این فهرست از سوی همه رسانه‌ها ممنوع است.

فهرست کالاها و خدمات آسیب رسان به سلامت در سال 1403 در فایل زیر قابل مشاهده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کاربرد قفل کرکره برقی هوشمند
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا