Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقری گفت: آقای یوسفی نیکوکار سخویدی در اقدامی خداپسندانه ۲۴ میلیون تومان برای تهیه تبلت آموزشی جهت دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمدباقری» بابیان اینکه نیکوکاران در ایام شیوع ویروس کرونا به یاری دانش آموزان نیازمند شتافتند، گفت: آقای یوسفی نیکوکار سخویدی در اقدامی خداپسندانه 24 میلیون تومان برای تهیه تبلت آموزشی جهت دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: عدم تشکیل کلاس‌های درسی به صورت حضوری، مشکلاتی را برای تحصیل دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد درزمینهٔ آموزش و تأمین وسایل آموزشی غیرحضوری همچون تبلت و گوشی هوشمند به وجود آورد اما با کمک و همت خیران بخشی از مشکلات آنان رفع شد.

رئیس کمیته امداد نیر یادآور شد: به همت خیران و همکاری خوب آنان از ابتدای سال تحصیلی تاکنون 45 عدد تبلت آموزشی به ارزش 135 میلیون تومان خریداری و در بین دانش آموزان تحت حمایت این منطقه توزیع شد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون 246 دانش‌آموز نیازمند از حمایت‌های مختلف این نهاد بهره‌مند هستند تا با خیالی آسوده به تحصیل علم و دانش بپردازند.

باقری گفت: در 9 ماهه سال جاری در مجموع 91 میلیون تومان درزمینهٔ کمک‌هزینه تحصیلی، شهریه دانشجویی و تأمین وسایل آموزشی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد نیر هزینه شده است.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک های خیرین شبستان یزد دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد میلیون تومان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است

سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  کمیته امداد برای  توانمند ساز کردن خانواده‌های تحت حمایت در تلاش است که بتواند خدمات مختلفی را ارائه ‌دهد.

او‌در ادامه تصریح کرد: خدمات کمیته امداد تنها معیشت، مسکن ،پوشاک،اشتغال نیست، بلکه خدمات مشاوره ای هم جزو اولویت‌های خدمت رسانی در توانمند کردن جامعه هدف تحت حمایت وجود دارد.

پرپنچی گفت: مشاوره سبب می‌شود خانواده‌هایی که از مسیر توانمندی خارج می‌شوند به این مسیر بازگردند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: یکی مهم ترین و اصلی ترین  مؤلفه‌های توانمندسازی خوداتکایی، خودباوری و تقویت امور فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت است.

او گفت: اگر راهنمایی و مشاوره نباشد به هدف مورد نظر نخواهیم رسید. یکی از موارد توانمند سازی اقتصادی بوده، اما بحث مشاوره، اجتماعی است که می‌تواند فرد را برای تحقق توانمندی آماده کند.

پرپنچی تصریح کرد: به همین دلیل برای بالا بردن کیفیت و روند مناسب اقدام به  راه اندازی برخی  مراکز کرده ایم که بتوانیم کنترل کافی را داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است