Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیشیابی امروز در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده برف، گاهی وزش باد و کولاک برف و در استان گلستان بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.در نوار شرقی باد شدید و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد، همچنین مرکز و شرق خلیج فارس مواج است.

فردا در اکثر مناطق کشور آسمان صاف است و بعد از ظهر در شمال خلیج فارس، شمال بوشهر و مناطقی از خوزستان رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال فارس و جنوب اصفهان، غرب کرمان و یزد ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

سه شنبه تا اواخر هفته در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود.از روز یکشنبه تا اواخر هفته پایداری هوا در شهر‌های صنعتی سبب افزایش آلاینده‌های صنعتی و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

طی امروز و فردا در نوار غربی و سواحل شمالی کشور و از بعد ازظهر یکشنبه تا اواخر هفته در نوار شرقی کشور افزایش تدریجی دما در حدود ۵ تا ۷ درجه پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز صاف و در بعضی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: وزش باد کیفیت هوا بارش برف بارش برف و باران وزش باد کیفیت هوا وضعیت آب و هوا پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوایی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت، گفت: امروز در برخی از مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، شرق سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده رخ می‌دهد و سایر مناطق از جوی آرام برخوردار هستند.

وی افزود: فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود و در نیمه غربی کشور شاهد رگبار و رعدوبرق و در برخی نقاط بارش تگرگ خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش‌های فردا در حد هشدار نارنجی است و برای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان، کردستان، کرمانشاه و شمال قزوین، سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها پیش‌بینی می‌شود. بنابراین هموطنان تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

گودرزی با بیان اینکه بارش‌ها تا پایان هفته ادامه دارد، گفت: امروز در شمال غرب و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی شده است که احتمال ریزش تگرگ و یا خیزش گرد و خاک نیز وجود دارد.

کد خبر 6096908 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بارانِ بهاری در راه ۱۸ استان
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • ناپایداری های جوی ودریایی در هرمزگان / احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق
  • شدت بارش‌ها در فارس موجب بروز خسارت کشاورزی شد / ورود سامانه جدید بارشی
  • وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان
  • تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها
  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی