Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: در بازی با پرسپولیس می توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم و فقط چند دقیقه کم آوردیم. - اخبار ورزشی -

روزبه شاه‌علی‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با تساوی خانگی تیمش برابر پرسپولیس گفت:‌ بازی خوب و پایاپایی بود، تیم ما دو هفته نتیجه نگرفته بود و تمرکز بچه‌ها روی این بازی مهم بود تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول بازی هم فشار لازم را روی دروازه پرسپولیس آوردیم و حتی به گل هم رسیدیم اما متاسفانه در دقایق آخر برد را با تساوی عوض کردیم، البته باید این را هم در نظر گرفت که برابر تیم باکیفیتی مثل پرسپولیس بازی می‌کردیم.

وی در ارتباط با کیفیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر عنوان کرد: در شروع بازی زیاد آب روی چمن جمع نشده بود و شرایط زمین چمن بد نبود اما رفته رفته شرایط عوض و وضعیت چمن هم بدتر شد. به هر حال داور صلاح دانست که بازی برگزار شود اما شرایط زمین روی کیفیت فنی هر دو تیم تاثیر گذاشت. 

هافبک تیم فوتبال نساجی در قسمت دیگری از حر‌ف‌هایش تاکید کرد: ما حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما فقط چند دقیقه کم آوردیم. پرسپولیس هم نایب قهرمان آسیا است که من باید این عنوان را به آنها تبریک بگویم. آنها تیم منسجمی هستند و در دقایق آخر هم رو به بازی مستقیم آوردند تا به گل برسند اما ما هم چند موقعیت خوب داشتیم و حتی می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم. 

شاه‌علی‌دوست در پایان تصریح کرد: دوست داشتیم این بازی را ببریم تا هواداران را خوشحال کنیم. ما مطمئنا سخت تلاش خواهیم کرد تا در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم.

نساجی یک - یک پرسپولیس| یک امتیاز، حاصل تلاش شاگردان گل‌محمدی در استخرِ وطنی/ واترپلوی کم گل!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون سه شب پس از اینکه در دیدار جالوروسی مقابل اودینزه در ترکیب قرار گرفت و در 20 دقیقه باقی مانده از این رقابت نیمه کاره در سری آ ایتالیا برای رم به میدان رفت، با عملکردش کاری کرد تا دنیله ده‌روسی امشب هم در جدال حساس برابر ناپولی او را در ترکیب قرار بدهد.

ستاره ایرانی رم که برای چهارمین بار در فصل جاری سری آ حضور در ترکیب را تجربه می‌کرد و انگیزه زیادی برای اثبات توانایی خود داشت و نمی‌خواست فرصتی که ده‌روسی در اختیار او قرار داده را از دست بدهد، در دقیقه 58 اولین شانس خود در محوطه جریمه حریف را با گرفتن یک خطا، تبدیل به پنالتی برای تیمش کرد.

سردار آزمون که در 19 بازی قبلی خود در سری آ ایتالیا سه گل به ثمر رسانده و روی سه گل دیگر هم نقش موثری داشت، امشب هم در هفته سی و چهارم این رقابت‌ها مقابل تیم رده هشتمی ناپولی درخشید و در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا شهر ناپل تیمش را صاحب گل اول بازی کرد تا از حریف‌شان پیش بیفتند.

ستاره ایرانی رم در دقیقه 58 توپ بلند به محوطه جریمه ناپولی را قصد داشت با کنترل توپ تبدیل به موقعیت جدی کند که خوآن ژسوس، مدافع برزیلی حریف مچ پای راست او را زد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و داوران ویدئویی هم آن را تایید کنند.

سردار که برای دومین بار در این فصل برای جالوروسی پنالتی می‌گرفت، توپ را تحویل پائولو دیبالا داد تا ستاره آرژانتینی پشت ضربه بایستد و گل اول بازی را مقابل ناپولی به ثمر رساند.

ناپولی در دقیقه 64 روی غافلگیری مدافعان رم یک گل غیرمنتظره توسط ماتیاس اولیورا زد و پنج دقیقه بعد هم سردار آزمون جای خود را به تامی آبراهام داد تا در دیداری که کمترین فرصت را داشت و 69 دقیقه در زمین بود، نمایش موثری ارائه کند.

دیگر خبرها

  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)