Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسین میش مست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در حال حاضر اکثر محورهای خراسان رضوی مانند آزادراه شهید شوشتری به سمت تربت حیدیریه و نیشابور، سبزوار، جوین، جغتای، سرولایت، قوچان، درگز، کلات، گردنه مزداوند سرخس، فریمان، تربت جام، تایباد، کاشمر، کوهسرخ و بردسکن به سبزوار یخ زده و برفی است.

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی افزود: همچنین در حال حاضر مسیرهای درگز به کلات، قوچان به درگز، کلات به مشهد، بردسکن به سبزوار، کوهسرخ به نیشابور وکاشمر به کوهسرخ به علت کولاک برف و یخ زدگی سطح جاده مسدود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ترافیک در سایر مسیرها را سبک؛ اما کند توصیف کرد و گفت: در برخی از محورها تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

میش مست در خصوص تصادفات 24 ساعت گذشته محورهای خراسان رضوی، عنوان کرد: طی این مدت یک فقره تصادف فوتی با یک کشته در محور فریمان به تربت جام و پنج فقره تصادف جرحی با هفت نفر زخمی داشته ایم.

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی به شهروندان اینطور توصیه کرد: از ترددها و سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و چنانچه بنا بر ضرورت مجبور به سفر شدند با صبرو حوصله رانندگی کنند و عجله و شتاب نداشته باشند، همچنین با توجه به شرایط جوی جاده‌ها ضمن اینکه تجهیزات زمستانی باید به همراه داشته باشند فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی را رعایت کنند و راننده و همه سرنشینان کمربند ایمنی را ببندند تا ایمنی شان در طول سفر حفظ شود.

انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی برف تصادف پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مرکز پزشکی حج در خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   دکتر محمد رضا واحدی جو افزود:  واکسیناسیون از  امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد و در ابتدا زائران مشهدی و مدینه اول واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   وی گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، خواف، تایباد سرخس، فریمان، نیشابور، بجستان نمایندگان گروه پزشکی حج واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود