Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت‌نام در مرحله پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی دوره بهمن ماه سال ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، امشب، ششم دی پایان می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت‌نام پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای نوبت بهمن ماه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، تا پایان امروز ۶ دی ماه ۹۹ ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

با توجه به اینکه گزینش دانشجو در این مرحله بر اساس سوابق تحصیل (معدل کتبی دیپلم) صورت خواهد گرفت؛ لذا همه متقاضیان (دیپلمه‌های نظام آموزشی ۳-۳-۶، نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی، نظام قدیم چهارساله دبیرستان و همچنین دیپلمه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی باشند) باید معدل کل و یا معدل کتبی خود را به صورت صحیح در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی درج کنند.

همچنین متقاضیان دیپلم فنی و حرفه‌ای و یا کاردانش نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ و دیپلمه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی می‌باشند و فاقد معدل کتبی دیپلم هستند، باید معدل کل دیپلم متوسطه خود را عیناً در بند ۱۶ تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام درج کنند.

پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان سنجش پذیرش بدون آزمون دانشجو آزمون سراسری معدل کتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون زبان MSRT اردیبهشت ۱۴۰۳

آزمون زبانMSRT اردیبهشت ۱۴۰۳ در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت برگزار می‌شود و امروز آخرین مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در این آزمون است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون زبان MSRT اردیبهشت ۱۴۰۳ در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به علت همزمانی آزمون تاریخ فوق با آزمون استخدامی آموزش و پرورش، زمان برگزاری آزمون ساعت ۱۵ است، ضمن اینکه حوزه‌های برگزاری در تقویم آزمون درج می‌شود.

متقاضیان آزمون زبان MSRT اردیبهشت ۱۴۰۳ از روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه آغاز و تا ساعت ۱۸ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کد خبر 751738

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد
  • امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون زبان MSRT اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امین: فعالیت دانشجویان در صنایع را برای سازمان‌ها توجیه کنیم 
  • دانشگاه فنی و حرفه ای بیش از ۱۰۰ رشته بدون داوطلب را حذف کرد
  • بیش از ۱۰۰ رشته بدون داوطلب در دانشگاه فنی و حرفه ای حذف شد
  • دانشکده‌های مهارت برای تأمین نیاز صنایع دانشجو تربیت کنند
  • آغاز پذیرش دانشجوی ‌دکتری بدون آزمون در دانشگاه صنعتی دزفول
  • امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود