Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:47:54 GMT

کشف ۱۱ میلیارد تومان زیورآلات قاچاق در تهران

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۷۰۲۴

کشف ۱۱ میلیارد تومان زیورآلات قاچاق در تهران

به گزارش ایرنا از اعلام پلیس امنیت تهران، سرهنگ علی ولی پور گودرزی روز شنبه در این باره اظهار داشت: در پی شناسائی محلی که در پوشش شرکت ابزارآلات صنعتی اقدام به قاچاق زیور آلات می کرد، ماموران این پلیس به آدرس خیابان وحدت اسلامی مراجعه کردند.

وی بیان داشت: ماموران به‌همراه مدیر شرکت از محل بازدید، و  مشاهده می کنند در طبقه دوم وسوم مقادیر زیادی انواع کالاهای خارجی شامل لوازم خرازی، بدلیجات، زیورآلات، ساعت، انگشترهای محصول کشور چین دپو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: مدیر شرکت اقدام به ارائه تصاویر اسناد و مدارک گمرکی کرد که با بررسی  اسناد مشخص گردید اسناد مربوط به سالهای ۹۱ و ۹۳ است ولی برابر اخبار اطلاعاتی کالاهای توقیفی به تازگی بصورت قاچاق وارد کشور شده است.

این مقام انتظامی افزود: طی شمارش صورت گرفته کالاها شامل ۲ هزار و ۳۱۲ عدد ساعت مچی ، هفت هزار و ۷۸۶ عدد زیورآلات نقره ، ۸۹ هزار و ۴۷۵ عدد بدلیجات و  یک هزار و ۱۳۱ کیلوگرم نقره فله ساخت کشور چین است.

گودرزی با بیان اینکه  کارشناسان ارزش اموال قاچاق شده را  ۱۱ میلیارد تومان اعلام کرده اند، از هموطنان خواست: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها شهر تهران قاچاق کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران قاچاق کالای قاچاق شهر تهران قاچاق کالای قاچاق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی افزود: در اجراى طرح تشدید مبارزه با کالاى قاچاق، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهاى عبوری در محورهاى مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی انواع غذاى ماهى و آبزیان خارجى قاچاق به وزن ۱۰ تن را کشف کردند و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه قاچاق کالا همواره ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و موارد مشابه مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

دیگر خبرها

  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو