Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجرای طرح راه‌اندازی و نصب دستگاه قرائت از راه دور کنتورهای برق در مجتمع‌های تجاری و مسکونی در استان همچنین مرکز استان به حمایت مالی اعتبارات استانی نیازمند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سامانه قرائت خان انواع کنتور برق از راه دور در خراسان شمالی راه اندازی شد که برای فعالیت این سامانه، دستگاه قرائت از راه دور کنتورهای برق طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستگاه شمارشگر دیجیتالی علاوه بر مشخص کردن میزان کارکرد مشترکان، مدیریت انرژی و کاهش هزینه ها، تلفات موجود در شبکه توزیع را تشخیص می دهد و تاریخ دستکاری شمارشگر برق را شناسایی و ثبت می کند و توانایی خوانش همزمان چندین کنتور را دارد همچنین تلفات خطوط توزیع برق را محاسبه می کند.

دستگاه شمارشگر بر روی بستر اس ام اس و اینترنت کار می کند.اولویت نصب دستگاه قرائت از راه دور با مراکز تجاری و مسکونی است که در برنامه چشم انداز نصب این دستگاه تعریف شده است که طی پنج سال آینده تمامی مجتمع های تجاری استان به این دستگاه تجهیز شوند.

مسعود کاظمی، معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک در این باره اظهار کرد: پیاده سازی این طرح به تامین زیرساخت های علمی، اجرایی و فنی نیاز داشت.

کاظمی گفت: زیرساخت های لازم در حوزه های علمی، فناوری همچنین اجرایی ( نیروی انسانی دارای مهارت لازم ) برای اجرای این طرح فراهم شد.

وی خاطر نشان کرد: برای ساخت، نصب، تجهیز و مانیتورینگ اطلاعات لحظه ای کنتورها از طریق بستر جی پی آر اس و سامانه های مربوطه، کاملا از ظرفیت بومی استان استفاده شده است.

با این وجود، وی عنوان کرد: برای نصب و راه اندازی این دستگاه در مجتمع های تجاری و مسکونی استان باید تامین مالی انجام شود.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با بیان اینکه برای اجرای این طرح در مجتمع های مسکونی و تجاری شهر بجنورد به تامین پنج میلیارد تا پنج میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار نیاز است، گفت: اعتبار مورد نیاز باید برای خرید تجهیزات به منظور تولید انبوه این دستگاه، نصب و راه اندازی آنها و مدیریت سامانه این طرح هزینه شود.

کاظمی تصریح کرد: درصورتیکه این اعتبار مورد نیاز از محل اعتبار استانی تامین شود، مابقی این هزینه ها را می توان از محل اعتبارات داخلی این شرکت تامین کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور+ فیلم

راهپیمایی از کانون بسیج جوانان تا میدان امام خمینی برگزار شد و در پایان این راهپیمایی از ماموران انتظامی قدردانی و تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور+ فیلم
  • حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم