Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس پلیس‌راه استان ایلام از یخ‌زدگی و لغزندگی ناشی از بارش باران و برف در جاده‌های ایلام خبر داد و گفت: تردد در جاده‌های ایلام نیازمند احتیاط رانندگان در شرایط جوی موجود است. - اخبار استانها -

سرهنگ رضا همتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته بارش باران و در برخی مناطق برف جاده‌های استان را فراگرفته است و تمام جاده‌ها با لغزندگی، مه گرفتگی روبه‌رو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه استان ایلام گفت: محورهای قلاجه و تونل آزادی در شمال استان با بارش برف توأم با مه‌گرفتگی بوده که تردد در این محورها نیازمند رعایت کامی مقررات رانندگی و احتیاط است.

وی استقرار عوامل پلیس و راهداری و اقدام به عملیات شن و نمک‌پاشی را مورداشاره قرارداد و افزود: هرچند عوامل راهداری و پلیس‌راه در صد رفع آب‌گرفتگی و نمک‌پاشی و شن در جاده‌های برف‌گیر استان هستند و تردد در حال انجام است اما توصیه بر آن است تا مردم از تردد غیر ضرور خودداری کنند.

مه‌گرفتگی و لغزندگی جاده سبب تصادف زنجیره‌ای 20خودرو در اراک شد + تصاویر لغزندگی جاده‌های استان ایلام؛ تردد در محورهای مواصلاتی برقرار است لغزندگی جاده‌های استان ایلام؛ رانندگان احتیاط کنند

همتی‌زاده ادامه  افزود: در سایر مناطق استان بارش‌ها به‌صورت باران است اما به دلیل عوامل راهداری، هلال‌احمر و سایر دستگاه‌های اجرایی تمامی مسیرهای استان ایلام برای تردد خودروها باز است.

وی خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی شرایط موجود جوی( باران و برف)  مناطق کوهستانی به‌ویژه شهرستان‌های چرد‌اول، سیروان و ایوان بارش برف خواهیم داشت.

رئیس پلیس‌راه استان ایلام توصیه کرد: مردم در سفرهای خود در شرایط موجود جوی از دارا بودن وسایل گرمازا و تجهیز خودرو به زنجیر چرخ و سایر نیازمندی‌های تردد در مناطق برف‌گیر غفلت نکنند.

انتهای پیام/180/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان ایلام جاده های استان لغزندگی جاده پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز شنبه در پی بارش شدید باران در شهرستان و همچنین اعلام وضعیت هشدار سطح قرمز در مناطق غربی کشور فرماندار ایلام عبدالصاحب نادری به همراه مدیرکل بحران استانداری و شهردار ایلام از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان بازدید کردند.

وی در حاشیه این بازدیدها ضمن عرض تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب تشیع و شکرگزاری نزول بارش رحمت الهی، تصریح کرد: خوشبختانه باتوجه‌به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه درعین‌حال باتوجه به حجم بارش‌ها در برخی معابر شهری شاهد آب‌گرفتگی مختصر هستیم، گفت: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از ترددهای غیرضروری در محورهای درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

کد خبر 6096161

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • رگبار و رعدوبرق تهران را دربرمی‌گیرد / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد