Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۱ میلیارد تومانی زیورآلات و بدلیجات قاچاق از شرکتی خبر داد که در پوشش شرکت آبزارآلات صنعتی، اقدام به قاچاق می‌کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اعلام خبر کشف 11 میلیارد تومانی زیورآلات قاچاق در تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی شناسائی محلی که در پوشش شرکت ابزارآلات صنعتی اقدام به قاچاق زیورآلات می‌کرد، مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به آدرس شرکت مذکور در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس  امنیت اقتصادی  تهران بزرگ افزود: مأموران به همراه مدیر شرکت از محل بازدید کرده و مشاهده کردند در طبقه دوم و سوم شرکت مذکور مقادیر زیادی انواع کالاهای خارجی شامل لوازم خرازی، بدلیجات، زیورآلات، ساعت و انگشترهای محصول کشور چین دپو شده است.

وی عنوان کرد: مدیر شرکت اقدام به ارائه تصاویر اسناد و مدارک گمرکی کرد که با بررسی  اسناد مشخص شد اسناد مربوط به سالهای 91 و 93 است و برابر اخبار اطلاعاتی، کالاهای توقیفی به تازگی به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای مذکور شامل دو هزار و 312 عدد ساعت مچی، هفت هزار و 786 عدد زیورآلات نقره، 89 هزار و 475 عدد بدلیجات و هزار و 131 کیلوگرم نقره فله ساخت کشور چین بود.

گودرزی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال قاچاق شده را  110 میلیارد ریال اعلام کردند ازهموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکار کالا موضوع را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

کشف 73 هزار رأس دام قاچاق در مرزها/ تأخیر سازمان اموال تملیکی در تحویل دامهای قاچاقکشف 240 هزار دلار قاچاق از مسافری در فرودگاه اصفهانتهران| کشف 77 هزار متر پارچه قاچاق

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق کالا قاچاق پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس قاچاق کالا قاچاق پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق در مروست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ عباس رضایی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی مروست حین کنترل محور مواصلاتی مروست به یزد به یکد ستگاه پراید سفید مشکوک و به راننده دستور ایست دادند و آن را متوقف کردند. 
 
سرهنگ رضایی افزود: در بازرسی از خودرو مقادیری نوشابه انرژی زا، انواع شکلات، انواع آبمیوه، آدامس و؛ که به صورت قاچاق حمل می‌شد، قاچاق کشف شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مروست تصریح کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر