Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، علی کریمی در این خصوص اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، انتخابات هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸.۳۰ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل این کانون برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از انتخابات، ۸۲ نفر سردفتر و ۴۲ نفر دفتریار به عنوان رای دهندگان (تقریباً با مشارکت ۷۰ درصدی) شرکت کردند و پس از پایان رای گیری و شمارش آراء، اسامی منتخبین سردفتران و دفتریاران استان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: بر این اساس از میان سردفتران، محمدعلی جعفری ندوشن، سیدحسین حسینی نیک، محمدحسین کریمی، سیدمحمد ترابی، میکائیل دهقانی، سیدمحمد اعرابی، علی دهقان دهنوی، جلال انصاری‌نیا، محمدحسین سنجیده، مریم نقیب زاده، فاطمه اصفهانی هنزایی، مهدی شاکری، محمد عزیزی بارجینی، اسماعیل احمدی بفروئی و جمال آزادنیا به عنوان هیأت مدیره کانون انتخاب شدند.

کریمی تصریح کرد: سیدمحمد افتخاری، حسن میرجلیلی، جلال بهادرزاده، سیدحمید دهقان بنادکی و مجید یعقوبی باجگانی هم از میان دفتریاران به عنوان عضو هیأت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران انتخاب شدند.

وی با اشاره به این‌که ارتباطات اداره کل ثبت اسناد و کانون سردفتران بسیار مطلوب و خوب است، خاطرنشان کرد:  چنانچه هر یک از نامزدها به نتیجه انتخابات معترض باشند ظرف مدت سه روز به صورت کتبی اعتراض خود را به دبیر محترم هیئت نظارت مستقر در محل کانون یزد تقدیم نمایند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد در پایان گفت: خوشبختانه آمار مشارکت کنندگان در انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران استان یزد به نسبت انتخابات سایر استانها که سال قبل برگزار شد از درصد بالاتری برخوردار است.

انتهای پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد علی کریمی اسناد انتخابات اداره ثبت اسناد و املاک یزد سردفتران و دفتریاران استان کانون سردفتران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان ایران از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود؛ فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را به شرح زیر اعلام کرد:
مبینا ملاآقایی، فرزانه توسلی، نگارسادات یعقوبی، مریم سید، مبینا پروینی (تهران)
هما آقایی پور، معظمه سنجری (کرمان)
سحرزمانی، نازنین استکی فر (اصفهان)
فاطمه رحمتی، محدثه محمدی (زنجان)
فرشته خسروی، الهام عنافچه، طاهره مهدی پور، زهرا کیانی منش (خوزستان)
مارال ترکمان (البرز)
مهتاب بنایی (فارس)
نسترن مقیمی، کیمیا رحیمی نیا، نسرین قمی (مازندران)
فاطمه حسینی (خراسان رضوی)
سارا شیربیگی (کرمانشاه)
مهدیه محمودی نیا (کهگیلویه و بویراحمد) زینب امیری (چهارمحال بختیاری)
­

دیگر خبرها

  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • حضور سیدمحمد خاتمی در یک مراسم ختم + تصاویر
  • عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی
  • عکسی قدیمی از همنشینی روحانی تندرو با سیدمحمد خاتمی
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی