Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، سرهنگ سعید راستی رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در این خصوص توضیح داد: جوان ۲۳‌ساله‌ای که در روزهای اخیر اقدام به تهدید یک زن تنها کرده بود تا خانه‌اش را تخلیه کند، توسط پلیس امنیت پایتخت دستگیر شد.

او افزود: این شخص سابقه‌دار است و در گذشته اقدام به فروش مواد روانگردان نیز می‌کرده و بارها به درِ منزل یک خانم مراجعه کرده و او را تهدید می‌کرد تا او و فرزندانش را بی‌خانمان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد قصد داشت تا ملک را به اجبار از دست صاحب آن که یک خانم تنها بود، در بیاورد.

سرهنگ راستی گفت: پس از انتشار یکی از فیلم‌های این فرد در حین تهدید این خانم، متهم در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد. این فرد بارها حجم زیادی زباله و خاک مقابل منزل این خانم تخلیه کرده بود تا او را تحت فشار قرار دهد.

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: این فرد یک بنر هم روی دیوار منزل این خانم نصب کرده بود و با آبروی این زن هم بازی می‌کرد. متهم که در همان محله ساکن بود، به شکل‌های مختلف این زن را تهدید می‌کرد تا ملکش را تصاحب کند.

سرهنگ راستی با اشاره به سوابق این متهم گفت: این فرد در گذشته به عنوان شرخر و فروشنده موادمخدر نیز دستگیر شده است و در بازرسی از منزل او یک کیلو و پانصد گرم  موادمخدر  کشف شده است. او موادمخدر را در منزل خود جاسازی کرده بود و در محله به انجام کارهای قلدرمآبانه معروف بود. هفته قبل از این اتفاق، این متهم به علت فروختن گل (ماده مخدر) دستگیر شده بود. 

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با تشریح این پرونده، جنبه‌های دیگری از اقدام مجرمانه این متهم را بازگو کرد و گفت: این فرد سوژه های خود را از میان زنان تنها در تهران انتخاب می‌کرد که معمولا به علت نداشتن سرپرست در وضعیت بدی گرفتار شده‌اند و حتی فیلمش هم موجود است که عربده می‌کشد و می‌گوید: «اخطار می دهم خانه را تخلیه کنید» و این اقدام را چندین بار تکرار کرده است. او حتی قسمتی از خانه این زن را تخریب کرده است.

کد خبر 575509 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که خانم ۳۶ ساله‌ای را در اصفهان به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایتی مبنی بر مفقودی یک زن ۳۶ ساله در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند فرد مفقود شده چند روز قبل از جانب شخصی تهدید به قتل شده است و همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که ممکن است فرد گم شده به قتل رسیده باشد و طی هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: فرد دستگیر شده ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد، اما در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

ترکیان ادامه داد: در بازجویی‌های که از متهم انجام شد مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با فرد مفقود شده داخل پارک قرار گذاشته و پس از جر و بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را از دست داده است.

وی خاطرنشان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی خود، در نهایت جسد خانم ۳۶ ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 749795

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل