Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان های استان کرمان با تشریح ویژه برنامه های نخستین سالگرد شهید سلیمانی گفت: نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی مددجویان زندان های سراسر کشور" در قالب طرح مکتب حاج قاسم به میزبانی استان کرمان در هفته مقاومت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ رمضان امیری، شنبه(۶ دی) در نشست خبری از "برگزاری نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی مددجویان زندان های سراسر کشور" در قالب طرح مکتب حاج قاسم به میزبانی استان کرمان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





مدیرکل زندان های استان کرمان با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از ۸ دی ماه تا ۱۸ دی ماه برگزار می شود؛ افزود: آثار ۳۱ استان در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته می شود.
 


وی ادامه داد: نمایشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی در جوار گلزار شهدای کرمان طی مدت برگزاری از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ جهت بازدید عموم برپا خواهد شد و آثار داوری و برگزیده ها تجلیل می شوند‌.

 

 


امیری با اشاره به اینکه علاوه بر این؛ هر روز توسط یکی از زندان های استان مراسمی در این نمایشگاه برگزار می شود؛ گفت: ۶۳ نفر زندانی جرائم غیرعمد به نیت سن شهید سلیمانی نیز در آن ایام آزاد می شود.

 

 



وی ادامه داد: از دیگر برنامه ها تعمیر و ساخت ۶۳ واحد مسکونی برای خانواده زندانیان نیازمند و تهیه ۶۳ سری جهیزیه برای فرزندان مددجویان زندان است‌.
 

 


امیری اهدای ۱۳۳۵ سبد کالا و کمک مومنانه به نیت سال تولد شهید سلیمانی؛ برنامه های ویدیوکنفرانس برای زندانیان از مزار شهید سلیمانی را از دیگر برنامه های ایام سالگرد خبر داد و گفت: جمعیت قابل توجهی از زندانیان علاقه مند هستند این برنامه ها را به درون زندان ببریم‌.

 




وی برگزاری نمایشگاهی با فرهنگ و مکتب حاج قاسم تحت عنوان" لبخند ماه" و برگزاری محفل انس با قرآن و انس با شهدا با روایتگری همرزمان حاج قاسم را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: ختم صلوات و ختم قرآن میان زندانیان از ۱۰ روز قبل از هفته مقاومت آغاز شده و مسابقات داستان نویسی و اجرای نمایش نیز پیش بینی کردیم.

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: مکتب حاج قاسم امیری نشست خبری زندان های استان شهید سلیمانی استان کرمان حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

کد خبر 749415

دیگر خبرها

  • دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم