Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس اطلاعاتی عراق یکی از عوامل انفجار مسجد جامع «النورین» در شهر بیجی را بازداشت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «السومریه نیوز»، سرویس اطلاعاتی عراق اعلام کرد: یک فرد تروریست که متهم به انفجار مسجد جامع «النورین» در شهر بیجی است، بازداشت شد.

 

سرویس اطلاعاتی عراق اعلام کرد: نیروهای وزارت اطلاعات موفق شدند یکی از چهار تروریست منتسب به گروهک تروریستی داعش را  که عامل حمله به مسجد النورین بوده است، دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش، وی یکی از اعضای گروهک تروریستی داعش بوده است که مسجد جامع النورین در شهر بیجی واقع در استان صلاج الدین را منفجر کرده است.

 

سرویس اطلاعاتی عراق در بیانیه ای آورده است: یک تیم ویژه از نیروهای اطلاعات در پلیس اتحادیه منطقه حی الجهاد بغداد تشکیل شد و سپس عملیات دستگیری انجام شد.

 

بیجی شهری است در استان صلاح‌الدین عراق که در کنار رود دجله و نزدیک شهر موصل قرار دارد. جمعیت این شهر ۲۰۰٬۰۰۰ نفر است. شهر بیجی به دلیل هم‌جواری با پالایشگاه بیجی، شهری مهم به‌حساب می‌آید.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: عامل انفجاری بیجی بازداشت مسجد سرویس اطلاعاتی عراق مسجد جامع شهر بیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند

طی یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، روابط عمومی سپاه سلمان استان طی اطلاعیه‌ای از بازداشت عوامل محوری تأمین پشتیبانی عملیات‌های تروریستی اخیر استان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

کد خبر 750421

دیگر خبرها

  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • دلیل اعتراض طلافروشان به پرداخت مالیات/ طلافروشان عامل تورم اند؟
  • عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران