Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: اعتراضی به مردود شدن گل تیممان نداریم بلکه بحث ما این است که چرا داور تحت فشار اعتراض‌های تیم حریف و کمکش نظرش را عوض کرد. علی حیدررضایی در گفت‌وگو با میزان، در مورد حواشی بازی دو تیم مس و سپاهان اظهار داشت: بحثی در مورد تصمیم داور نداریم و حتی معتقدیم ابتدا تصمیمی اشتباه گرفت و سپس آن را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوال ما این است که چطور این داور که ۵ متر با صحنه فاصله داشت و کمک داوری که به صحنه نزدیک بود گل را پذیرفته، اما کمک داوری که ۷۰ متر با صحنه فاصله داشت نظر داور را عوض کرد.   وی ادامه داد: جالب‌تر اینکه این کمک داور هم ابتدا گل را پذیرفته و بعد با اعتراض نیمکت ذخیره و کادر فنی سپاهان که فشار زیادی به او وارد کردند داور را فراخواند و بعد از جلسه‌ای که با هم داشتند، گل را مردود اعلام کرد. اعتراض ما این است که چرا فشار نیمکت حریف باعث شد نظرشان تغییر کند. اگر کمک داور این صحنه را از همان فاصله ۷۰ متری دیده بود چرا همان اول اعلام نکرد و بعد از این که دقایقی از گل گذشت و بعد از اعتراض‌های حریف نظرش تغییر کرد.   *بازی از دست داور خارج شده بود   مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به اینکه جایگاه کمک داور از صحنه بسیار دور بود خاطرنشان کرد: این کمک داور چطور از فاصله ۷۰ متری هند بازیکن ما را دیده است، اما در چند قدمی خودش دو هند را ندید و یک کرنر را به اشتباه اوت و اوت را کرنر اعلام کرد. بازی از دست داور خارج شده بود و داور چهارم و یکی از کمک‌ها از داخل گوشی به داور اطلاعات بازی را می‌دادند. بازی را این دو نفر داوری کردند؛ ای کاش جایشان عوض می‌شد. فدراسیون سوت را به آن‌ها می‌داد بازی با این شکل نمی‌شد.

حیدررضایی در مورد صحنه خطا تصریح کرد: چیزی که کارشناسان گفتند مردود بودن گل بود. ما هم این را قبول داریم، اما در برنامه‌های مختلف این صحنه را نشان می‌دهند و می‌گویند گل مردود است و تصمیم داور درست بود در حالی که ما اصلاً به مردود شدن گل اعتراض نداریم و موضوع برای ما فشاری است که کار فنی حریف روی داور گذاشت و بعد از چند دقیقه نظرش را عوض کرد.   *داور با سوت‌هایش شیرازه تیم ما را بهم ریخت   مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان گفت:  قضاوت او در ۹۰ دقیقه بازی را نگاه کنید او بیش از ۱۰ سوت اشتباه زد. این داور به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بود و از نظر روانی تمرکز نداشت. بار‌ها با راهنمایی داور چهارم نظرش را تغییر داد. مدام خطا می‌گرفت و با سوت‌های ممتد و اشتباه بازی را از سرعت انداخت. اصلا تمرکز نداشت و داور چهارم و کمک داور از گوشی به او می‌گفتند خطا بگیرد.   حیدررضایی خاطر نشان کرد: ما فقط نباید برای یک صحنه داور را قضاوت کنیم؛ در طول ۹۰ دقیقه او بار‌ها اشتباه کرد. وقتی با روان و اعصاب تیمی بازی می‌شود تمرکز آن تیم به هم می‌ریزد. تیم ما قبل از این صحنه سوار بر بازی بودیم، اما داور با سوت‌هایش شیرازه تیم ما را بهم ریخت. بیشتر بخوانید: ربیعی: نشان دادیم شبیه تیمی تازه لیگ برتری شده نیستیم/ مقابل سپاهان حق‌مان باخت نبود

انتهای پیام/

برچسب ها: مس رفسنجان حیدررضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مس مس رفسنجان مس رفسنجان کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، تصاویر منتشره از وضعیت پای اوستون اورونوف نشان ‌می‌دهد که این بازیکن از هر دو پا دچار مصدومیت شده و تکل بازیکنان سپاهان پای او را زخمی کرده است.

اورونوف در نیمه اول چهار پنج بار توسط محمد کریمی، کاپیتان سپاهان، مصدوم شود و این در حالی بود که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که حداقل یک مورد از این خطاها باید با کارت زرد جریمه میشد.

وینگر ازبکستانی پرسپولیس که تکنیکی‌ترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود، در نیمه دوم هم چندین بار مورد خطا قرار گرفت.
بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که اگر در نیمه اول کریمی کارت زرد می‌گرفت، احتمالا در نیمه دوم با احتیاط بیشتری کار را دنبال می‌کرد و این موضوع دروازه سپاهان را با خطر مواجه می‌کرد.

با این حال پیام حیدری از خطاهای این بازیکن روی اورونوف گذشت تا ستاره ازبک سرخپوشان با مصدومیت نسبی زمین را ترک کند.

کد خبر 848960 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • عبداللهی: در همه جای دنیا این اتفاق بولد می‌شود
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود