Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصاویری از کوهنوردان حادثه بهمن دارآباد که توسط امدادگران نجات یافته اند منتشر شده است. خبرگزاری میزان _ کانال تلگرامی آنا نوشت: این ۶ مرد، کوهنوردان حادثه‌دیده در ارتفاعات دارآباد تهران هستند که توسط امدادگران از مرگ حتمی نجات یافتند.     فدراسیون کوهنوردی: علت فوت دو کوهنورد در کلکچال سقوط است نه بهمن    رییس امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی: متاسفانه در ارتفاعات کلکچال سقوط دو کوهنورد را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در طول مسیر کلکچال سه نفر دچار حادثه سقوط شدند که دو نفر همان لحظه فوت می‌کنند و یک نفر هم سرمازده می‌شود. علت سقوط به دلیل سرمای بیش از حد و یخ زدگی مسیر بوده است.     وی گفت: در کلچال بهمن رخ داده و این موضوع باعث فوت دو کوهنورد شده است. همچنین در دارآباد بهمن داشتیم و در مسیر کلکچال بهمنی رخ نداده است. بیشتر بخوانید: علت خاموشی تله کابین توچال اعلام شد انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.     برچسب ها: حادثه بهمن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حادثه بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سعید رحیمی شامگاه جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به علت آب‌گرفتگی و سقوط پایه‌های برق، محور سر بندر به آبادان در محدوده شادگان مسدود شد.

رئیس پلیس راه خوزستان افزود: همکاران ما در پلیس راه از منطقه خور دورق مسیر را یک‌طرفه کرده‌اند تا عوامل امدادی نسبت به جمع‌آوری پایه‌ها و کنترل برق اقدام کنند.

وی ادامه داد: به علت بارش شدید باران در چند نقطه در محور ایذه به دهدز ریزش کوه صورت گرفت که توسط عوامل راهداری پاکسازی و مسیر باز شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان بیان کرد: همچنین در محور اندیکا در منطقه تاراز مه گرفتگی و ریزش باران شدید صورت گرفته که با همکاری عوامل راهداری و پلیس راه مسیر پاکسازی شد

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • سقوط از کوه نوجوان کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری