Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:03:58 GMT

اظهارنظر عجیب مهاجم نساجی درباره شرایط زمین

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۸۲۴۶

مهاجم نساجی مازندران می گوید اگر به خاطر شرایط زمین نبود توپ های  آنها تبدیل به گل می شد و نساجی بازی را می‌برد.

به گزارش ورزش سه؛ نساجی به کسب تساوی مقابل سرخپوشان تهران رضایت داد مهرداد بایرامی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی سختی بود بالاخره ما جلوی فینالیست آسیا بازی می‌کردیم که همین چند روز پیش در فینال خیلی خوب بازی کرده بودند ، همه از قبل می‌گفتند پرسپولیس برنده است ولی ما تلاش خودمان را کردیم که بازی را ببریم اما متاسفانه ۵ دقیقه مانده به پایان بازی نتیجه مساوی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در خصوص شرایط نامتعادل زمین ادامه داد: یک روز کامل باران زده بود اما فقط در کنار نیمکت ها آب جمع شده بود و بقیه زمین شرایط بدی نداشت ولی در کل شرایط جوی به نوعی بود که کار برای هر دو تیم سخت شده بود و ما خودمان هم چند موقعیت داشتیم که به خاطر شرایط زمین نتوانستیم آنها را به هدف برسانیم، بالاخره پیش می‌آید و در فوتبال اروپا هم چنین اتفاقاتی می افتد .

 


مهاجم نساجی در خصوص اینکه چرا تا الان موفق به گلزنی نشده گفت: من موقعیت گل آنچنانی نداشتم به خاطر وظایفی که به من سپرده شده بود ولی بچه ها موقعیت داشتند که توپ آنها با بدشانسی تبدیل به گل نشد. مهم این است که تیم ما می توانست برنده باشد که متاسفانه برد را با تساوی عوض کردیم.


وی که خودش زمانی در فولاد توپ می‌زد هفته آینده باید با تیم سابقش رو در رو شود در این خصوص گفت: فولاد در جدول شانس قهرمانی دارد و تیم منسجمی است . آقای نکونام خوب نتیجه گرفته است آنها هفته گذشته به نفت مسجد سلیمان باختند و برای جبران نتیجه آن دیدار به زمین می آیند. در اهواز جلوی فولاد بازی کردن خیلی سخت است.

مهرداد بایرامی نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهرداد بایرامی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار گل گهر و شمس آذر در هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که یک اتفاق عجیب برای میزبان رخ داد. تیم فوتبال گل گهر در نیمه اول با پیراهن اصلی خود یعنی آبی رنگ در زمین حضور داشت ولی در نیمه دوم این مسابقه لباس دوم خود را با رنگ سفید پوشیدند و به زمین آمدند!

کد خبر 849526 منبع: فارس برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)
  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد