Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:45:09 GMT

ممنوعیت تردد شبانه در قزوین ادامه داد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۸۵۳۶

ممنوعیت تردد شبانه در قزوین ادامه داد

ایسنا/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین با اعلام اینکه ۵۱ درصد در ابتلا به بیماری کرونا ناشی از دورهمی‌های خانوادگی است، گفت: به همین جهت ممنوعیت تردد در شب از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در همه وضعیت‌های نارنجی و زرد کماکان ادامه دارد.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ممنوعیت تردد در شب از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در همه وضعیت های نارنجی و زرد کماکان ادامه دارد و در کنترل این بیماری این مهم بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ممنوعیت تردد شبانه، کم‌هزینه‌ترین عاملی است که کمترین فشار را به مردم وارد می‌کند و تأثیر این امر در کنترل کرونا بسیار زیاد بوده است.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین تصریح کرد: ۵۱ درصد در ابتلا به بیماری کرونا ناشی از دورهمی‌های خانوادگی است که ممنوعیت تردد شبانه باعث شده دورهمی‌های خانوادگی بسیار کاهش پیدا کند. البته کاهش تردد با استقبال اجتماعی مردم هم روبه‌رو شده است چون علاوه بر نداشتن ضرر اقتصادی، کاهش بیماری را نیز به‌دنبال دارد.

حبیبی با تأکید بر اینکه ستاد و قرارگاه مقابله با کرونا دنبال ایجاد شرایط پایدار و با ثبات در استان است، یادآور شد: استفاده از ماسک در جامعه توسط مردم نهادینه شده است و سیر ابتلاء و فوت روند نزولی دارد به همین جهت مراقبت‌ها و رعایت پروتکل‌ها باید با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا طرح منع تردد شبانه ممنوعیت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.   استاندار اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.   نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد.   وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.   اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

 

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟