Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@13:28:58 GMT

کاش همه مثل بشار بودند

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۸۵۴۰

کاش همه مثل بشار بودند

ایران اکونومیست- چرا ناراحتی یحیی در مورد جدایی ستاره عراقی قابل هضم نیست؟

 «بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا، یحیی گل‌محمدی به‌ طور پیاپی نسبت به جدایی بشار رسن ابراز دلخوری کرده و مدیرعامل پیشین باشگاه و هیأت‌مدیره فعلی را نواخته است. او در نشست خبری قبل از بازی با نساجی هم بار دیگر به این موضوع ورود کرد و حمایت بزرگان باشگاه از جدایی بشار را زیر سؤال برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این که منظورش از بزرگان باشگاه کیست، کمی مبهم به‌ نظر می‌رسد اما اصل مطلب توقعی است که سرمربی سرخپوشان بابت ادامه حضور هافبک عراقی در این تیم داشت. در این مورد واقعا نمی‌شود به گل‌محمدی حق داد.

نکته اینجاست که رسن به‌ عنوان یک هافبک با استعداد خارجی سه سال‌ونیم پیراهن پرسپولیس را پوشید و از همان روز اول هم دلیل اصلی حضورش در این تیم را پیوستن به لیگ‌های اروپایی عنوان کرد. او در این مدت خدمات زیادی به تیم کرد و نهایتا اگرچه در این مقطع نتوانست به اروپا برسد، اما ترجیح داد حضور در لیگ قطر را بیازماید و لااقل پول بیشتری دربیاورد. بشار در این مدت همه رقم با باشگاه ساخت و مطلقا حاشیه‌ای هم نداشت. آخرین لطف او به پرسپولیس هم ادامه حضور در مسابقات این تیم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا بود؛ آن چه هیأت‌مدیره می‌گوید «رایگان» بوده و رسن بابت فصل جدید پولی دریافت نمی‌کند. اگر این طور باشد او واقعا کار بزرگی کرده، چون بازیکنان عادی هم پیش از عقد قرارداد حاضر نمی‌شوند حتی در یک جلسه تمرینی ساده حاضر شوند، بشار اما بیم مصدومیت را به جان خرید و در این شرایط کرونایی، در تمرینات، مسابقات و سفرها حضور یافت.

پرسش این است که اگر رسن امروز از پرسپولیس نمی‌رفت، چه زمانی باید جدا می‌شد؟ او ۲ فینال آسیا کنار تیم بوده، چند قهرمانی آورده و همیشه هم شرایط بهتر برای حضور در دیگر تیم‌های ایرانی و خارجی را داشته است. قراردادش هم که برای نیم‌فصل بند جدایی داشت و اگر نه، بالاخره آخر فصل می‌توانست رایگان جدا شود. خب تا کی می‌شد این بازیکن را در پرسپولیس نگه داشت؟ تنها راهش شاید این بود که در ایران به اندازه قطر به او دستمزد پرداخت شود. آیا این کار مقدور است؟ وقتی بازیکنان ایرانی با تجربه هزار بار بوسیدن لوگو بی‌خیال دستمزدهای بالاتر در قطر نمی‌شوند، از بشار چه انتطاری داشتید؟ به‌ نظر می‌رسد بهتر باشد گل‌محمدی از کنار این ماجرا عبور کند و روی داشته‌هایش متمرکز شود.»

 

 همشهری

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر

 هواداران پرسپولیس با حضور 60 هزار نفری در بازی سپاهان رکورد جالبی را برای خود ثبت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه آزادی که با صندلی‌گذاری طبقه دوم مدت‌هاست با عنوان استادیوم صد هزار نفری وداع کرده، باید حدود 78 هزار صندلی صندلی در خود داشته باشد اما با تخریب بخشی از ورزشگاه و ناتوانی در ساخت دوباره آن، تنها 45 هزار صندلی را روی خود می‌بیند.

به همین دلیل هواداران پرسپولیس با مانعی جدی برای پر کردن ورزشگاه مواجه بودند و مسئولان این باشگاه نیز تنها توانستند ظرفیت فروش بلیت تا همین حد را به دست بیاورند. اما بسیاری از تماشاگران این تیم با هجوم به استادیوم توانستند بدون بلیت وارد ورزشگاه شوند و به صورت فشرده و متراکم روی سکوهای استادیوم آزادی بنشینند.

بر اساس تخمین خبرنگاران حاضر در استادیوم آزادی چیزی حدود 55 تا 60 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند که این عدد دو برابر تعداد تماشاگری است که در بازی همزمان دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال را از نزدیک تماشا کردند.

باتوجه به برگزاری همزمان این دو بازی در تهران و تبریز، هواداران پرسپولیس که در سال‌های گذشته با ممنوعیت‌های مختلف امکان حضور تمام و کمال در ورزشگاه خانگی تیمشان را نداشتند، یک بار دیگر خود را به عنوان پرتماشاگرترین تیم فوتبال ایران در یک روز حساس ثابت کنند. البته شاید اگر استقلال با سپاهان در این ورزشگاه بازی داشت هم، این تعداد تماشاگر به ورزشگاه آزادی می‌آمد.

البته فراموش نکنید که باشگاه پرسپولیس با برچسب 300 هزار تومانی روی قسمت روبروی جایگاه گران‌ترین بلیت فوتبال ایران را به خود اختصاص داده اما در عین حال هواداران این تیم نیز سریع‌تر از همه جای ورزشگاه، بلیت این قسمت را خریداری می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس