Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@06:04:52 GMT

وضعیت عجیب مزار استاد شجریان +عکس

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۸۵۶۸

وضعیت عجیب مزار استاد شجریان +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین، طراحی سنگ آرامگاه محمدرضا شجریان، توسط یکی از طراحان به‌نام کشور صورت گرفته و به تایید خانواده ایشان و همچنین مسئولان وزارت ارشاد رسیده، ولی نصب آن تا کنون انجام نشده است.

بنا به گزارش کانال رسمی خانه شجریان، مسوولان به ابعاد سنگِ آرامگاه استاد آواز ایران ایراد گرفته و خواستار کوچک شدن طول آن شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل، مزارِ محمدرضا شجریان در باغ آرامگاه فردوسی، هنوز بدون نام و نشان مانده است.

محدودیت‌های کرونایی و پاره‌ای از ایرادها و مخالفت‌های مسئولان و متولیان، باعث شده است سنگ آرامگاه نصب نشود. یکی از این ایرادها، به ابعاد سنگ مزار برمی‌گردد که ۸۰ در ۱۰۰ سانتی‌متر است. مسوولان با استدلال این‌که نصب سنگی با این ابعاد، در رفت و آمد مردم مشکل ایجاد خواهد کرد، خواستار کوتاه شدن طول آن به مقدار ۱۰ سانتی متر شده‌اند.

پربیننده ترین تولد نوزاد برفی در روستای برفی +عکس آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۱۰/۴) فوت بیش از ۳۷هزار تهرانی در ۶ماه نخست امسال بابک جهانبخش بعد عمل جراحی +عکس توضیحات محسن هاشمی درباره وصیت‌نامه جدید پدرش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محمدرضا شجریان مزار محمدرضا شجریان محمدرضا شجریان سنگ قبر سنگ مزار استاد شجریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه

ایسنا/لرستان فرماندار ازنا گفت: ورود به محدوده تونل برفی اشترانکوه با توجه به محتمل بودن ریزش آن تا اطلاع بعدی ممنوع است.

محمدرضا فاتحی در رابطه با گزارشاتی پیرامون ریزش تونل برفی اشترانکوه اظهار کرد: با توجه تغییرات اقلیمی و کاهش بارش‌ها  بخصوص از نوع برف طی چند سال گذشته و تداوم آن و با عنایت به گزارشات و بررسی های کارشناسی احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه دور از انتظار نیست.

فرماندار ازنا در ادامه از عموم شهروندان، هم استانی‌ها، کوهنوردان، گردشگران، طبیعت گردان و دوست داران طبیعت که قصد بازدید از این منطقه را دارند خواست با احتیاط و رعایت نکات ایمنی از این منطقه گردشگری بازدید کنند و از ورود به محدوده تونل برفی جداً خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مزار شهید آیت‌الله مطهری در قم گلباران شد
  • بازخوانی بی‌نظیر آواز شجریان توسط خواننده پایتخت + ویدئو
  • پیکر یک شهید جاویدالاثر پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه