Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایان نادری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدرسه سازی، آبرسانی به روستاها، ساخت خانه بهداشت، واحدهای مسکونی روستایی و راه روستایی از جمله طرح های بنیاد برکت برای محرومیت زدایی در مناطق مختلف این استان است.

وی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام رسالت های گوناگونی در حوزه های مختلف دارد که توانمند سازی از مهمترین آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری اجرای ۲۵ پروژه آبرسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد را از مهمترین این طرح ها اعلام کرد و گفت: این پروژه ها با هدف تامین آب ۵۵ روستا با جمعیت ۲۲ هزار نفر با مشارکت شرکت آب فاضلاب استان اجرا شده و یا در حال اجراست.

وی ساخت ۲۶۴ کلاس درس در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این استان را از دیگر طرح های اجرا شده از سوی این ستاد اعلام کرد.

نادری اظهار داشت: اجرای هشت طرح بهداشتی از دیگر طرح های اجرا شده این ستاد در حوزه بهداشت و درمان است.

وی گفت: ۱۵ طرح راه سازی  در زمینه ساخت پل و آسفالت بهسازی و حمل و نقل جاده ای در مناطق محروم این استان اجرا شد.

نادری اظهار داشت: تاکنون ۲ هزارو ۸۰۰ طرح اشتغالزایی در مناطق محروم این استان اجرا کرده  که در این زمینه ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

وی ابراز کرد:  اجرای یکهزار مسکن ملی از سوی شرکت توسعه عمران در شهر یاسوج  از دیگر طرح های این ستاد است که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.


 

برچسب‌ها ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کهگیلویه وبویراحمد اعتبارات بنیاد برکت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کهگیلویه وبویراحمد اعتبارات بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کهگیلویه وبویراحمد اعتبارات بنیاد برکت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم

مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) امروز ۱۵ اردیبهشت ماه در یاسوج و دیگر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برپا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم دسته‌روی عزاداری در مرکز استان و دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد با حضور خیل عظیم محبان اهل بیت عصمت و طهارت برپا شد.

مراسم دسته‌روی عزاداری سالروز شهادت امام صادق (ع) در شهر یاسوج از مسجد صاحب‌الزمان (عج) به سمت خیابان طالقانی، میدان هفت تیر، میدان شهـدای نیروی انتظامی و برگشت بـه سمت مسجد صاحب‌الزمان (عج) انجام شد.

بقعه متبرکه امامزادگان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با 25 شوال و سالروز شهادت صاحب مکتب جعفری سوگوار ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت هستند و یکپارچه سیاه پوش شده‌اند.

دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت در روز شهادت شیخ‌الائمه، امام جعفر صادق علیه السلام در حسینیه‌ها و تکایای شهرهای مختلف استان برای آن امام بزرگوار، مرثیه‌سرایی کردند و اشک ماتم ریختند. 

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد