Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که اختلافات بین رئیس جمهور آمریکا و کنگره بر سر بسته کمک مالی کرونا همچنان ادامه دارد، میلیون‌ها آمریکایی در معرض خطر از دست دادن بیمه بیکاری قرار دارند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حالی روز کریسمس را در باشگاه گلف شخصی اش در پالم بیچ سپری کرده است که میلیون ها آمریکایی در خطر از دست دادن بیمه بیکاری از روز شنبه قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است
که اگر ترامپ بسته کمک مالی کرونایی به ارزش ۲.۳ تریلیون دلار را امضا نکند، بخشی از فعالیت های دولت آمریکا طی روزهای آینده تعطیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: حمایت ترامپ از جنایتکاران جنگی

بر اساس این گزارش، دونالد ترامپ تهدید کرده است که اگر بخش هایی از طرح کمک مالی کرونا از سوی کنگره اصلاح نشود، این طرح را امضا نخواهد کرد. ترامپ از نمایندگان کنگره خواسته است تا میزان کمک نقدی در چک ها به ۲۰۰۰ دلار افزایش پیدا کند.

ترامپ با انتشار فیلمی در توئیتر گفت: طرحی که آنها می خواهند به میز من بازگردانند، با آن چیزی که تصور می شد، اختلاف زیادی دارد.

کنگره آمریکا دوشنبه گذشته به اتفاق آرا بسته کمک مالی کرونایی به ارزش ۸۹۲ میلیارد دلار را تصویب کرده و اکنون این طرح برای تبدیل شدن به قانون نیازمند امضای دونالد ترامپ است.

تصویب بسته کمک مالی کرونایی پس از آن نهایی شده است که مذاکرات طی ماه های گذشته به بن بست رسیده بود. با تصویب این بسته کمک مالی، دولت آمریکا نیز از تعطیلی رهایی یافت و منابع مالی لازم به مدت یک سال دیگر را در اختیار خواهد داشت.

در ابتدا مجلس نمایندگان و سپس مجلس سنا بسته کمک مالی کرونایی را تصویب کردند.

این بسته کمک مالی قصد دارد کمک نقدی ۶۰۰ دلاری را برای شهروندان نیازمند در هر ماه اختصاص دهد.

یک منبع آگاه و نزدیک به این موضوع گفته است که بسیاری از مقام های کاخ سفید از این اقدام ترامپ شگفت زده شده‌اند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی ترامپ دونالد ترامپ کنگره آمریکا کاخ سفید رویترز مجلس سنا ویروس کرونا آمریکا بسته کمک مالی کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد

«دونالد ترامپ» رییس جمهوری سابق آمریکا از سوی یک قاضی فدرال به پرداخت ۹هزار دلار به خاطر توهین به دادگاه جریمه شد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، قاضی ناظر بر محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا را به دلیل اهانت به دادگاه به پرداخت ۹هزار دلار جریمه کرد و گفت در صورت ادامه این رفتار ممکن است حکم زندان برای ترامپ صادر شود.

قاضی ژان مرچان در یک دستور نوشتاری تصریح کرد: این جریمه ممکن است برای بازدارندگی ترامپ کافی نباشد ولی او صلاحیت اعمال مجازات بالاتر را ندارد.

مرچان نوشت: بدینوسیله به متهم اخطار می‌شود که دادگاه، تخلفات عمدی از دستورات اعلام شده را تحمل نخواهد کرد و در صورت لزوم مجازات حبس را در نظر خواهد گرفت.

این قاضی فدرال برای جلوگیری از انتقاد ترامپ از شاهدان و سایر افراد دخیل در این پرونده، این حکم را اعلام کرد.

از سوی دیگر قاضی ناظر بر محاکمه ترامپ، وی را برای هر یک ۹ بیانیه‌ برخطش علیه قوانین دادگاه هزار دلار جریمه کرد.

قاضی همچنین به ترامپ دستور داد تا این بیانیه‌ها را در اولین فرصت از حساب شبکه‌های مجازی خود حذف کند.

هنگامی که خبرنگاران از ترامپ خواستند در مورد جریمه اظهارنظر کند، ترامپ پاسخی نداد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • تصویب ممنوعیت واردات اورانیوم از روسیه در سنای آمریکا
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟