Web Analytics Made Easy - Statcounter

لژیونر هندبال ایران گفت: اگر در کشور خودمان حامیان مالی کمک بیشتری کنند بی شک بسیاری از لژیونرها تمایل دارند تا به ایران بازگشته و در لیگ داخلی بازی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الله کرم استکی لژیونر هندبال ایران که در باشگاه بوزائو در لیگ رومانی توپ می زند، اظهار داشت: حضور مربی تراز اول باعث خوشحالی و پیشرفت هندبال ایران در تمامی رده ها است اما اگر قرار به مربی بی کیفیت اروپایی باشد ترجیح من مربی های داخلی است زیرا مربی های داخلی علم و دانش بالایی دارند و شاهد این ادعا هم ارتقا سطح لیگ داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به جای هزینه برای مربی بی کیفیت گزینه های داخلی انتخاب معقول تری هستند. فدراسیون هم تا اینجای کار با نظم تمام و انضباط برنامه های خود را پیش برده و رشته هندبال در ایران روال خوبی پیدا کرده و این اتفاق بی شک باعث پیشرفت این رشته می شود.

استکی در خصوص سطح لیگ رومانی گفت: لیگ رومانی از سطح بالایی برخوردار است و لژیونرهای ایرانی هم در این لیگ درخشش قابل توجهی دارند. قراردادها نیز در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی خوب و قابل قبول است. ۱۶ تیم در لیگ برتر حضور دارند و 8 تیم در پلی آف بازی می کنند.

وی افزود: باشگاه ما هم جوان است و حامی مالی جوانی دارد و باوجود اینکه تنها چهار یا پنج سال از حضور این تیم در لیگ برتر می گذردُ پیشرفت چشمگیری داشته و از سال گذشته که در انتهای جدول بود به لطف شاهو نصرتی و محسن باباصفری و چند لژیونر از کشورهای دیگر، به جمع هشت تیم ابتدای جدول پیوسته و با یاری خدا بعد از تعطیلات سال نو میلادی و اضافه شدن بازیکنان مصدوم و بهبود بازیکنان مبتلا به کرونا در دور برگشت نتایج بهتری خواهیم گرفت.

استکی در پایان تاکید کرد: اگر در کشور خودمان حامیان مالی کمک بیشتری کنند بی شک بسیاری از لژیونرها تمایل دارند تا به ایران بازگشته و در لیگ داخلی بازی کنند و اگر به هندبال هم نگاهی مشابه با برخی رشته های دیگر شود، لژیونرها بازی کردن در لیگ داخلی را به حضور در باشگاه های خارجی ترجیح می دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه ساعت 23 روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • ضربه راهبردی ایران به رژیم صهیونیستی از نگاه عباس عبدی
  • ضربه راهبردی ایران به اسرائیل از نگاه عباس عبدی
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشور‌های همسایه از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است