Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@13:40:33 GMT

لیگ بسکتبال جنوب کشور در بوشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۹۱۸۷

لیگ بسکتبال جنوب کشور در بوشهر آغاز شد

رئیس هیات بسکتبال استان بوشهر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور به صورت متمرکز در ۲ گروه شمال و جنوب برگزار می‌شود.

رضا رضازاده افزود: در دور رفت رقابت‌های گروه اول در منطقه جنوب تیم‌های تپنای بوشهر، پاس بندر لنگه، مهروبان ماهشهر،نفت امیدیه، خانه بسکتبال بهبهان و رعد پدافند فسا حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این رقابت‌ها از روز گذشته آغاز شده و تا ۱۰ دی ماه سال جاری به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

رضازاده یادآورشد: در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا این رقابت‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: در نخستین دیدار تپنا بوشهر با نتیجه ۷۶ بر ۶۷ برابر رعد فسا پیروز شد و در دومین دیدار نیز نماینده بوشهر امروز به مصاف تیم خانه بسکتبال بهبهان می‌‏رود.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا بسکتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا بسکتبال بوشهر ویروس کرونا بسکتبال اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور، فرمانده سپاه امام صادق‌علیه‌السلام استان بوشهر، مدیر کل آموزش و پرورش این استان و فرهنگیان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور بعد از ظهر پنج شنبه در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شایسته است فرهنگیان بسیجی با تمام توان خود در راستای کسب رضایت مقام معظم رهبری جبهه‌ی آموزش و پرورش کشور را متحول کنند.

سجاد صدیقی با اشاره به مهم‌ترین وظایف قشر فرهنگی کشور اظهار داشت: هویت ساز، امید آفرین، تحول آفرین، تشویق و مهارت آموزی برخی از مهم‌ترین وظایف این قشر ارزشمند در جامعه محسوب می‌شود.

کد خبر 6095224

دیگر خبرها

  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • پیش بینی بارندگی در مناطقی از غرب و مرکز کشور
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت