Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، طاهری سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح ملی "ناظران سلامت" پس از پایان طرح "آمران سلامت" در استان زنجان و با هدف کنترل بیماری کرونا در شهرستان‌های زنجان، ماهنشان، طارم، ابهر، ایجرود، خدابنده و خرمدره با مشارکت سه هزار و ۳۵۹ نفر روز در قالب ۵۵۱ تیم از اعضای جوانان هلال احمر آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در طرح ملی "ناظران سلامت" اعضای جوانان داوطلب در هلال احمر با حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی به ویژه در معابر، پارک‌ها، فروشگاه ها، ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس و سایر اماکنی که تجمع جمعیت در آن باشد، نسبت به بررسی شرایط بهداشتی و رعایت استاندارد‌های خود مراقبتی ارزیابی لازم را با مشارکت ناظران شبکه بهداشت و درمان علوم پزشکی انجام می‌دهند.
طاهری ادامه داد: طی ۲۶ روز گذشته ناظران سلامت در  استان زنجان برای ۱۱ هزار و ۷۰۸ نفر خدمات ارائه داده اند و در این مدت از ۹ هزار و ۴۶۸ مکان صنفی، مراکز ارائه خدمات مردمی، بانک‌ها، محل‌های تجمع، بازار‌ها و میادین میوه و تره‌بار بازدید به عمل آورده اند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در طرح ملی "ناظران سلامت" استان زنجان که با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر در حال اجراست ۵۹۶ نفر از برادران و ۴۴۸ نفر از خواهران عضو جوانان هلال احمر در هفت شهرستان استان زنجان  مشارکت دارند.
طاهری به طرح شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر با انعقاد تفاهم نامه‌ای اقدام به همکاری و مشارکت در اجرای طرح‌های مراقب سلامت به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله محور و با هدف ارتقای سطح خدمات ترویجی، مراقبتی، حمایتی و نظارتی به اقشار مختلف جامعه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا کرده است.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر زنجان جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر ناظران سلامت استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد

ایسنا/گیلان رئیس جمعیت هلال احمر تالش گفت: طرح کاروان سلامت در قالب خدمات پزشکی و دارویی رایگان، بسته معیشتی و نیابت در روستای بسک و روستاهای همجوار بخش مرکزی این شهرستان اجرا شد.

 علی احمدی امروز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و در راستای شعار هفته هلال احمر (با مشارکت شما، سربلندیم) طرح کاروان سلامت در شهرستان اجرا شد.

احمدی گفت: این طرح در قالب خدمات پزشکی و دارویی رایگان به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و با مشارکت ۲ پزشک عمومی، ۲ پزشک متخصص، ۲ پرستار، ۵ نفر از خیرین و ۲۰ نفر از اعضاء داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر تالش در روستای بسک و روستاهای همجوار بخش مرکزی تالش اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر تالش ضمن تقدیر از مشارکت همه عزیزان در اجرای این طرح خداپسندانه، افزود: در این طرح تعداد ۱۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰ میلیون ریال به همت خیرین در بین خانواده های کم برخوردار و بی سرپرست روستا توزیع شد.

 احمدی گفت: برنامه هایی همچون دیدار با خانواده جانباز جنگ تحمیلی در قالب طرح نیابت، اجرای فضای دوستدار کودک برای کودکان روستا، آموزش همگانی و امداد، کمک های اولیه به ۵۰ نفر از اهالی روستا از دیگر برنامه های اجرا شده در این طرح بود.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود