Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@14:03:04 GMT

«روز ششم» به جشنواره فجر می‌رود +عکس

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۹۲۴۹

«روز ششم» به جشنواره فجر می‌رود +عکس

فیلم سینمایی «روز ششم» روز‌های پایانی فیلمبرداری خود را سپری می‌کند. تصاویری از صحنه‌های این فیلم منتشر شده است. خبرگزاری میزان _ صفحه اینستاگرامی فیلم نت نیوز نوشت: «روز ششم» اولین ساخته سینمایی حجت قاسم‌زاده اصل فیلمنامه نویس مطرح است که در حال حاضر آخرین روز‌های فیلمبرداری را سپری می‌کند تا خود را برای حضور در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    رحمان سیفی آزاد تهیه‌کننده این فیلم سینمایی درباره موضوع این فیلم گفت: فیلم موضوع اجتماعی دارد و در ژانر معمایی ماجرای زندانی‌ای به نام احمد است که طی یک ماجرای پیچیده معمایی درصدد اثبات بی‌گناهی و احقاق حق خود است.   وی درباره نام‌های قبلی این فیلم اظهار کرد: در ابتدا نام این فیلم «نیش» بود بعد در دوره کوتاهی به «الماس» تغییر نام داد، اما الان نام اصلی آن «روز ششم» است. علت تغیرات نام‌ها هم خواست گروه و جمع‌بندی‌ای بود که در گروه صورت گرفت.   سیفی آزاد در پاسخ به اینکه چرا تهیه‌کنندگی این اثر را قبول کرده است، عنوان کرد: فیلمنامه فیلم را خیلی دوست دارم همچنین با حجت قاسم‌زاده اصل، سال‌ها دوست بوده و در جریان کار‌های قبلی‌شان بودم. ایشان کارگردان باسواد و کاربلدی هستند. در مجموع کیفیت فیلمنامه و اینکه از این فیلمنامه، فیلم خوبی را شاهد خواهیم بود باعث شد من تهیه‌کنندگی کار را بر عهده بگیرم.     کارگردان فیلم «ماجان» در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره علت حضور فیلم در این دوره از جشنواره ملی فیلم فجر که شرایط خاصی دارد و به ویژه مردم در ان حضور ندارند، تاکید کرد: هر فیلمسازی دوست دارد که در فضای سینمایی کشور خود حضور پررنگی داشته باشد و یکی از مکان‌هایی که در فضای سینمای ایران می‌توانیم حضور پررنگی داشته باشیم، جشنواره ملی فیلم فجر است. آن‌جا کار‌ها دیده می‌شود، جمع رسمی و ملی کشور در آن حضور دارند پس دوست داریم در این فضای جشنواره‌ای در کنار آثار دیگر همکارانمان، هم دیده شویم و هم مورد قضاوت قرار بگیریم؛ قضاوتی چه از نگاه بینندگان و چه از نگاه کارشناسان و داوران.   فیلمبرداری «روز ششم» در تهران و حومه انجام می‌شود که در مجموع حدود ۴۶ لوکیشن دارد. از جمله بازیگران آن می‌توان به مصطفی زمانی در نقش اصلی مرد، بهاره افشاری در نقش اصلی زن و با حضور جمشید هاشم‌پور، مهران احمدی، مهدی حسینی‌نیا، شیما نیک‌پور، همایون ارشادی، افشین هاشمی و بهرام ابراهیمی اشاره کرد.       بیشتر بخوانید: فیلم سینمایی «میناماتا» همزمان با سال نو اکران می‌شود انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.   برچسب ها: فیلم سینمایی فجر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیلم سینمایی فجر فیلم سینمایی روز ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان گفت: از سال‌های گذشته در پاکستان در کنار رایزنی فرهنگی بیش از ۶ خانه فرهنگ داریم و در مذاکرات با مقامات محلی پاکستان به این جمع‌بندی رسیدیم که همه خانه‌های فرهنگی را فعال کنیم.

اسماعیلی افزود: در دیدار با مقامات محلی ایالت پنجاب هم رئیس‌جمهور تاکید کردند که با توجه به جایگاه اقبال و شعر فارسی به آموزش زبان فارسی همت بیشتری بگماریم.

وی همچنین گفت: قرار شده شش خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال شود. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در این فضای جدید ما با تقویت خانه‌های فرهنگ و تعاملات فرهنگی مشترک مثل ساخت فیلم سینمایی که طرح فیلم اقبال لاهوری نهایی شده است و به زودی رئیس سازمان سینمایی با همتای پاکستانی خود، کار اجرائی را آغاز می‌کنند، بحث آموزش زبان فارسی و حضور اساتید زبان فارسی ایرانی در پاکستان و همچنین حضور بیشتر دانشجویان ایرانی را در فضا‌های دانشگاهی و فرهنگی را پیگیری می‌کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود