Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با تأکید بر ضرورت کارگیری خرد جمعی، همدلی، تجمیع امکانات مادی و معنوی رای رفع مشکلات، گفت: بیان خدمات نظام اسلامی راه حل برون رفت از مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سیداحمدرضا شاهرخی»، شامگاه(5دی) در دیدار با نمایندگان استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری در قم پس از ارائه گزارش مشروحی از وضعیت فرهنگی، دینی، مذهبی، اجتماعی و اقتصادی استان لرستان اظهار داشت: جهت رساندن استان لرستان به جایگاه واقعی خود با همکاری فرهیختگان، صاحبان اندیشه و مدیران دستگاههای دولتی و بخش های خصوصی پیگیری های مستمری در استان و دیدارهایی با مسئولان کشوری انجام داده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان راه برون رفت از مشکلات و آسیب های اجتماعی بیان خدمات نظام اسلامی دانست و افزود: با توجه به مزیت های فراوان استان لرستان راه برون رفت از مشکلات استان با به کارگیری خرد جمعی، همدلی، تجمیع امکانات مادی و معنوی و نیروهای انسانی داخل و بیرون استان و  پیگیری های مکتوب نمایندگان استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری و دیدار با مقامات مسئول در سطح کشور امری امکان پذیر و راهگشا است.

 

در ادامه این دیدار آیت احمد مبلغی، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرصت ها و چالش های پیشروی استان، عنوان کرد: با توجه به انتخابات آینده حضور حداکثری مردم امری مهم است که با خدمات بی منت باید زمینه این حضور را فراهم کرد.

 

وی بیان کرد: پیگیری های مکتوب نماینده ولی فقیه در لرستان در راستای حل مشکلات استان لرستان منشور کاملی است که می تواند راه و نقشه ای برای پیشرفت و توسعه استان باشد.

 

ضرورت تقویت حوزه علمیه لرستان

 

آیت الله نیازی، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در ادامه این دیدار با اشاره به لزوم تقویت حوزه و مدارس علمیه استان لرستان گفت: همه ما موظف هستیم، حوزه علمیه استان لرستان را تقویت کنیم زیرا با گسترش معارف اسلامی ارتقاء فرهنگی دراستان ایجاد می شود.

 

در پایان این دیدار مقرر شد، نمایندگان مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری تمام  تلاش خود را جهت ارتقاء فرهنگی، پیشرفت و توسعه استان با ارسال نامه های مکتوب و ملاقات های حضوری با مسئولان کشوری به کار بگیرند و همچنین موافقت شد که چنین جلساتی در فواصل معینی برگزار شود.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: نظام خدمات حوزه استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری برون رفت از مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ ۲۱ اردیبهشت مردم حوزه خرم آباد و چگنی برای انتخاب دو نماینده پای  صندوق‌های رأی خواهند رفت.
صداوسیمای لرستان هم با ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال آگاهی بخشی هر چه بیشتر مردم است .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان گفت:بسته های ۲۰ دقیقه ای از معرفی نامزدها در صداوسیمای لرستان با حضور  نامزدها آماده شده که در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی این یسته ها پخش خواهد شد.
برای مرحله دوم دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه ی خرم آباد و چگنی ۴۳۰ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده تا تکلیف دو نماینده این حوزه انتخاباتی مشخص شود. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند