Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سالهایی که بارش رحمت خداوند به دلیل ضعف موجود در زیرساخت های کشور منجر به راه افتادن سیلاب در کشور شد حالا نوبت به فوتبال رسید تا آن را هم سیل ببرد.

سرویس ورزش مشرق – تصاویری که از استادیوم وطنی شهر قائمشهر در شبکه های رسانه ملی و یا کانال های تلگرامی پخش می شد سوژه داغی به کاربران فضای مجازی داده بود تا با عناوین مختلف به شوخی با وضعیت برگزاری بازی تیم های پرسپولیس و نساجی قائمشهر بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوخی هایی که بعضا تمسخرآمیز بود و مشخص می کرد در قرن بیست و یکم و در کشوری با وسعت و ثروت آنچنانی هنوز شرایط برای برگزاری یک بازی زیر بارش باران یا فردای روزی که بارندگی شده مهیا نیست!

استادیوم وطنی قائمشهر در شرایطی میزبان دیدار مهم معوقه از هفته پنجم بود که ساعتی پیش از آن تعدادی از پرسنل استادیوم اسفنج و سطل بدست در حال تخلیه فیزیکی (بخوانید دستی) آب از سطح چمن مصنوعی ورزشگاه بودند. تعدادی با تی آب را در نقطه ای جمع می کردند و سایرین با سرعت آب را با اسفنج داخل سطل می ریختند! اقداماتی که در لیگ آزادگان پیش از راه اندازی لیگ برتر به یاد داشتیم و البته به آن اقدامات می خندیدیم.

در چنین وضعیتی پیشنهاد برگزاری مسابقات جام ملتهای آسیا در کشورمان به شدت جلب توجه می کند. چرا که در سیستمی که هنوز برای برگزاری یک فوتبال در روز بارانی با این همه دردسر مواجه می شود چطور می خواهد پذیرای برترین تیم های قاره با شرایطی به مراتب بهتر از ما باشد. اینکه آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا چنین میزبانی را می پذیرد یا نه بحثی است که باید به موقع به آن پرداخت ولی آنچه در زمان حال باید درباره اش از مسئولان تعمیر و نگهداری زمین های استادیوم های فوتبال پرسید آن است که در شرایطی که اپلیکیشن های هواشناسی روی گوشی های موبایل تا یک هفته بعد هم قادر به پیش بینی هوای شهرها هستند چطور مسئولان هیأت فوتبال استان مازندران نمی دانستند که بارندگی در روزهای قبل بازی پرسپولیس رخ می داده که هیچ کاور و پوشاننده ای روی زمین وطنی قائمشهر نکشیدند؟

آیا پهن کردن کاور روی سطح زمین اینقدر موضوع پیچیده ای بوده که مسئولان ورزشی یکی از پربارش ترین استان های کشورمان قادر به پیش بینی و اجرای چنین طرحی نبودند؟ حال که در ابتدای فصل بارندگی و ریزش برف هستیم و اولین ماه زمستان را سپری می کنیم چطور است که مسئولان هیأت های فوتبال استانهایی که تیم فوتبالی در لیگ های مختلف برتر یا دسته یک دارند در این باره اقدام کنند و به امید فروکش کردن آب در زمین نباشند که یک نمونه اش را در دیدار دو تیم نساجی و پرسپولیس دیدیم و البته باعث خجالت بود! تعویق دو دیدار تبریز در هفته های گذشته هم نمونه های دیگری هستند.

در دوره و زمانه ای که تصاویر و فیلم مسابقات در کسری از ثانیه از تهران به اقصی نقاط کشور و قطعا قاره آسیا ارسال می شود این قبیل اتفاقات خنده دار موجب تغییر دیدگاه مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به کشورمان شده و اگر در ذهنشان به موضوع اعطای میزبانی به کشورمان هم فکر می کردند دیگر به چنین موضوعی حتی فکر هم نمی کنند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی پرسپولیس نساجی مازندران ای اف سی لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا ورزشگاه شهید وطنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در  پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. 

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید. 
این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه‌ قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.
اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود