Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته علمی کشوری کرونا توضیحاتی در خصوص خرید واکسن کرونا پرداخت.

سید علیرضا ناجی در گفت‌وگو با میزان در پاسخ به این سوال که آیا این امر درست است که ایران واکسن کرونای چینی خریداری کرده است؟، گفت: اگر واکسن از صندوق کواکس خریداری شده باشد، از آنجایی که این صندوق واکسن‌های مورد تایید را عرضه می‌کند، به احتمال قوی واکسن‌ها فایزر و مدرنا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اینکه خبری در این خصوص که قرار است واکسن چینی خریداری شود، شنیده‌ام، ادامه داد: چین چندین نوع واکسن دارد و ترایال‌های مختلفی در مورد آن‌ها صورت گرفته است و یک نوع واکسن کشته شده چینی در امارات مورد کارآزمایی بالینی قرار گرفته که حدود ۸۶ درصد موثر بوده‌است.

بیشتر بخوانید: لزوم بهره گیری از طب سنتی برای مقابله با کرونا

استاد ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: در خبر‌ها گفته شده که واکسن از چین خریداری می‌شود، اما در خصوص این امر که کدام نوع واکسن قرار است تهیه شود صحبتی نشده و فقط می‌دانیم که منبع خرید واکسن چین است و چنانچه از صندوق کواکس تهیه گردد فایزر و مدرنا است.

انتهای پیام/

برچسب ها: واکسن کرونا کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واکسن کرونا کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریکس برای تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری در این دیدار گفت، بریکس نشان داد دارای ابتکار عمل برای نقش آفرینی‌ها در صحنه و تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چند جانبه گرایی است.

طرف چینی نیز در این دیدار، ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، گفت، از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می‌کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می‌دانیم. این مقام ارشد چینی افزود، پکن بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است.

در ادامه طرفین به بحث و بررسی موضوعات مورد علاقه طرفین پرداختند.

 

دیگر خبرها

  • خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو | مردم هم می توانند این خودروها را ثبت نام و خریداری کنند
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • بریکس برای تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • غذای شرکتی، عاملی برای افزایش تعلق خاطر کارکنان به سازمان