Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-05@17:04:52 GMT

بمب زمستانی از تهران تا دوحه!

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۰۰۷۷

بمب زمستانی از تهران تا دوحه!

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، از دوره ای که رامین رضاییان به ریزه اسپور رفت و با پشیمانی برای بازگشت به پرسپولیس بیشترین میزان تلاش را انجام داد، چهار سال می‌گذرد اما رامین همچنان گزینه ای جذاب برای پرسپولیس و هوادارانش محسوب می‌شود. طرفدارانی که در آن دوره هشتگ «هرچی برانکو بگه» را در تقابل سرمربی کروات با رضاییان ترند کردند، همواره علاقه ویژه ای به ستاره سابق و شماره 27 تیمشان داشته اند و شاید به همین خاطر بود که واکنش های بسیار تندی به شایعه حضورش در تیم رقیب آبی پوش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما رامین هیچگاه پیراهن استقلال و دیگر تیم های ایرانی را برتن نکرد تا جاده بازگشتش به پرسپولیس همچنان هموار باشد. او در تابستان اخیر یک انتقال جذاب به الدحیل را تجربه کرد و بازی های نخست نیز با ارائه نمایشی درخشان، خود را در قامت ستاره تیم بزرگ لیگ ستارگان نشان داد. رامین دو گل از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند و در سمت راست خط دفاعی و هافبک این تیم، درخشید اما حالا شاید یک جدایی در فال رضاییان و الدحیل افتاده باشد.

در هفته های اخیر اخباری درباره احتمال جدایی رضاییان از الدحیل و حضورش در السیلیه منتشر شد و به رسانه های فارسی زبان نیز رسید تا گمانه زنی ها درخصوص آینده ستاره ایرانی به وجود بیاید و دوباره پرسپولیس در سر لیست این شایعات مجازی قرار گرفت. حالا این بار روزنامه های قطری هستند که خبرهای نه چندان پرتعداد رسانه های ایرانی را بازتاب داده و درباره پیشنهاد پرسپولیس به رضاییان نوشته اند.

روزنامه الوطن در این باره گزارش داده: «رسانه های ایرانی گزارش دادند که رامین رضاییان بازیکن باشگاه الدحیل برای انتقال به باشگاه پرسپولیس ایران در زمستان، پیشنهاد دارد. منابع مطبوعاتی اعلام کردند که اگر بازیکن و باشگاه پیشنهاد خوب و رضایت بخشی برای هر دو طرف داشته باشند، ممکن است رضاییان در دوره آینده به عنوان بازیکن قرضی یا فروشی باشگاه الدحیل را ترک کند.»

الدحیل پس از پایان قرارداد رامین رضاییان با تیم سابق خود یعنی الشحانیه که فصل گذشته به لیگ دسته دوم سقوط کرد، موفق به جذب این بازیکن شد. رضاییان در طول فصل گذشته با الشحانیه به سطوح بالایی رسید و توانست با تیم خود ۱۳ گل به ثمر برساند؛ اگرچه تیمش در پایان جدول لیگ بود، اما بازیکن ایرانی موفق شد توجهات را جلب کند.

تیم قرمزپوش قطری ماه آینده در جام باشگاه های جهان مقابل قهرمانان پنج قاره قرار خواهد گرفت و همین موضوع شاید جدایی رضاییان را منتفی کند اما هواداران پرسپولیس همچنان با شور و شوق احتمال این انتقال را دنبال می‌کنند. باتوجه به اشتباه مهدی شیری در فینال آسیا و نبود یک جایگزین برای او روی نیمکت، حضور رضاییان قدرت پرسپولیس در این سمت را دو چندان می‌کند اما هنوز راه های زیادی تا نهایی شدن این انتقال وجود دارد و حتی طرفین هنوز مذاکره ای هم نداشته اند.

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 شهاب زاهدی لژیونر ایرانی تیم آویسپا فوکوئوکا ژاپن پس از اینکه در دو مسابقه پیاپی در جِی لیگ ژاپن مقابل هیروشیما و جوبیلو ایواتا موفق شده بود سه گل به ثمر رساند، هفته گذشته علی‌رغم درخشش قابل توجه برابر توکیو وِردی نتوانست این کار را انجام بدهد و سه موقعیت خطرناک او تبدیل به گل نشد، اما امروز به بهترین شکل دروازه حریف‌شان را باز کرد. او از غفلت دروازه بان استفاده کرد و از فاصله 50 متری یک سوپرگل زد. این لحظات را با آهنگ فوتبالیست‌ها می‌بینید.

دیگر خبرها

  • یک ایرانی در لیگ کره شاگرد پائز شد!
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!
  • انتقاد تند هاشم بیک‌زاده از رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده + ویدئو
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس