Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرزند شهید فخری زاده گفت: شهید محسن فخری زاده در حوزه علم، بدون پذیرش هیچ‌گونه محدودیت، توقف و نا امیدی و یأسی پیش می‌رفت و یکی از جذاب‌ترین موارد شخصیتی این دانشمند که یکی از معجزات الهی محسوب می‌شود، گمنامی این شهید تا زمان شهادت بود.

او با بیان اینکه بسیاری از جهادگران خالصانه در عرصه‌های مختلف مشغول هستند، به فیض شهادت نائل می‌شوند، افزود: جهادگران دیگری هم در این مسیر هستند که یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مسئولیت‌ها، ادامه دادن راه این جهادگران و تبیین و روشن‌سازی راه آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخری زاده بیان داشت: سردار شهید سلیمانی، مسیرشان یک مسیر رهنمود ساز است چرا که با این فاصله بسیار از جنگ تحمیلی این فرماندهان با روحیه جهادی، مسیر حفظ امنیت کشور و دفاع از مظلوم را ادامه می‌دهند و این‌ها بسیار ستودنی هستند و یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی یادواره‌ها بسیار کمک می‌کند که علاوه بر تبیین این روحیه برای مردم، این مسیر‌ها همواره پرفروغ‌تر از قبل شود و عزیزان بیشتری را مانند شهید سلیمانی داشته باشیم.

فرزند ارشد شهید فخری زاده تصریح کرد: یکی از جذاب‌ترین موارد شخصیتی دانشمند شهید محسن فخری زاده که یکی از معجزات الهی محسوب می‌شود، گمنامی این شهید تا زمان شهادت بود و همیشه بزرگ‌ترین دغدغه آن شهید گران‌قدر، دغدغه علم و بهره‌گیری از علم در پیشبرد اهداف کشور و نظام جمهوری اسلامی بود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مکتب شهدا شهید فخری زاده شهید سلیمانی فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال