Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکید میکل آرتتا سرمربی آرسنال بر آمارهای مثبت این تیم در کنفرانس خبری پیش از بازی چلسی با انتقاد هواداران این تیم روبرو شده است.

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا سرمربی آرسنال که به دلیل نتایج ضعیف این تیم به شدت تحت فشار قرار دارد در کنفرانس خبری خود پیش از بازی امروز مقابل چلسی در تلاش برای توضیح دادن وضعیت نامناسب آرسنال به ذکر آمار و ارقام مفصلی پرداخت که با انتقاد هواداران چلسی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

میکل آرتتا در کنفرانس خبری خود به برخی آمارهای مثبت از جمله درصد پیروزی های آرسنال اشاره کرد و خشم آرسنالی‌ها را برانگیخت. هوادارانی که از قرار داشتن تیم شان در رتبه پانزدهم لیگ برتر به اندازه کافی عصبانی هستند و حرکت آرتتا در این کنفرانس خبری را عجیب می دانند.

 

این اقدام آرتتا نشان داد که تحت فشار بودن گاهی باعث می شود سرمربی‌ها دست به اقدامات نامتعارف بزنند. آرتتا در این کنفرانس خبری برای اینکه ادعایش درباره اینکه سیستم تیم آرسنال مشکل خاصی ندارد و این بازیکنان هستند که فرصتهای خود را به گل تبدیل نمی کنند به ذکر آمار و ارقامی جزئی پرداخت.

 

 

آرتتا در بخشی از صحبتهای خود گفت:" ما سال گذشته مقابل اورتون در حالی پیروز شدیم که درصد آماری شانس پیروزی مان 25درصد بود. این حرف من نیست، حرف آمار است. ما در این شرایط 3-2 پیروز شدیم. ولی هفته پیش طبق آمار شانس برد ما 67 درصد بود و شانس باخت مان 9 درصد. با اینحال ما باختیم. در مقابل برنلی هم شانس باخت ما 3 درصد بود ولی باختیم. در مقابل تاتنهام شانس باخت ما طبق آمار 7 درصد بود ولی باختیم".

 

هواداران آرسنال از این اقدام آرتتا به عنوان بهانه تراشی یاد کرده و از او عصبانی هستند. برخی هواداران می گویند با این صحبتهای آرتتا در مسابقه بعدی باید در اکسل با حریف بازی کنیم و پیروز بشویم و نه در زمین فوتبال.

 

 

 

مایکل آرتتا آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایکل آرتتا آرسنال کنفرانس خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: عصر همگی بخیر. خیلی خوشحالم که در کنار شما هستم. هر چه قدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم همه تلاش می‌کنند و بازی‌ها سخت می‌شود چون می‌خواهند به هدفشان برسند. از وقتی به ایران آمدم بازی‌های مقابل سپاهان حساس بوده و جزئیات کوچک جریان بازی را تغییر می‌داد. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیات که گفتم استفاده کنیم تا نتیجه بازی را به سود خودمان رقم بزنیم. امیدوارم که یک حمایت خوب از سمت هواداران داشته باشیم، درست است که یک جام را از دست دادیم اما این انرژی مثبت آن‌ها به ما کمک می‌کند و امیدوارم فردا هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!
  • مارینوس اوزونیدیس: ۲ یا ۳ شانس خوب را از دست دادیم
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم