Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری گفت: سومین مرحله از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری با مساعدت و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا می شود.

«محمدرضا مظاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: سومین مرحله از توزیع تعداد ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی با مساعدت و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری ویژه ماه جمادی الا اول در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این بسته های گوشت متبرک قربانی ۸ دی ما جاری در ۴۵ نقطه استان با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی ابراز کرد: تاکنون سه مرحله از توزیع گوشت متبرک قربانی به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

 

مظاهری ابراز کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری در شهر و روستاها پس از تحویل بسته های گوشت متبرک قربانی با همدلی این بسته های گوشت متبرک را بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان در ایام شیوع ویروس کرونا انجام می شود.

 

مدیر فهما در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در این مرحله ۱۲۰۰ بسته گوشت یک و نیم کیلویی توزیع می شود، افزود: نمک متبرک حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) هم به بسته های گوشت متبرک قربانی اضافه شده است.

 

وی ضمن قدردانی از زحمات موسسه حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه وزین سمت خدا گفت: تاکنون سه مرحله توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی و سه مرحله طرح ذبح قربانی بین نیازمندان با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان انجام شده است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته های گوشت متبرک قربانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری کمک به نیازمندان کانون های فرهنگی هنری مساجد بسته های گوشت متبرک قربانی مساجد چهارمحال و بختیاری ستاد هماهنگی کانون مرحله از توزیع بین نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی