Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نادر نجد روز شنبه در جلسه هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان مراغه افزود: این زندانیان با حمایت خیران و با پیگیری ها و تلاش های این انجمن به آغوش خانواده های خود بازگشته اند.

وی ادامه داد: همچنین آزادی سه زندانی در روزهای آینده با حمایت خیران در دستور کار این انجمن قرار دارد و با آزادی آنان، تعداد زندانیان آزاد شده در این شهرستان از سوی این انجمن در سالجاری به ۲۲ نفر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجد اضافه کرد: حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند و نیز ایجاد زمینه برای آزادی آنان از اولویت های انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان بوده که در سال های اخیر در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی گفت: برای این منظور، تاکنون هفت مرحله سبد غذایی در بین خانواده های نیازمند زیرپوشش این انجمن توزیع شده و در روزهای آینده نیز هشتیمن سری از این کمک ها در اختیار این خانوارها قرار می گیرد.

وی با تاکید بر لزوم اشتغال زایی و ایجاد منابع پایدار درآمدی توسط انجمن حمایت از زندانیان مراغه افزود:  این انجمن با وجود خدمات شایان در حمایت از خانواده های نیازمند، نیازمند اجرای طرح های سرمایه گذاری و اشتغال برای تدام این حمایت هاست.

نجد با بیان اینکه برخی از کارگاه های اشتغال زای این انجمن به دلیل کرونا تعطیل و با رکود همراه شده اضافه کرد: واگذاری برخی از این مراکز به بخش خصوصی، می تواند راهگشای ایجاد درآمد و نگهداری از این کارگاه ها شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه نیز گفت: در مدت یک ماه اخیر، ۲۰۹ میلیون تومان از سوی خیران این شهرستان برای آزادی زندانیان و حمایت از خانواده های نیازمند زندانیان این شهرستان و عجب شیر اهدا شده است.

سید علا الدین نقیبی افزود: در این مدت ۵۶ میلیون تومان برای آزادی پنج زندانی با حمایت خیران دلسوز این شهرستان جمع آوری شده که در آستانه آزادی هستند.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت هفت سری سبد حمایتی از سوی این انجمن با حدود ۹۰ میلیون تومان در اختیار خانوادهای زندانیان نیازمند مراغه و عجب شیر قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین در راستای ایجاد درآمد، از محل فروش فرش ابریشمی نیز حدود ۱۱۲ میلیون تومان سود کسب شده و برای حمایت از زندانیان و خانواده های آنان صرف خواهد شد.

سیدعلی موسوی فرماندار مراغه نیز در این جلسه خواستار بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در سرمایه گذاری برای اشتغال زایی توسط انجمن حمایت از زندانیان مراغه شد.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان آذربایجان شرقی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان آذربایجان شرقی مراغه انجمن حمایت از خانواده زندانیان آذربایجان شرقی مراغه اخبار کنکور انجمن حمایت از زندانیان مراغه حمایت از خانواده حمایت خیران میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند

آفتاب‌‌نیوز :

کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرآیند میان ۲ کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند