Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@11:17:10 GMT

شیشه سکوریت و کاربرد آن در دکوراسیون منزل

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۱۰۵۳

شیشه سکوریت و کاربرد آن در دکوراسیون منزل

شیشه یک متریال پرکاربرد در صنعت معماری است که به دلیل تنوع زیاد و زیبایی منحصر به فردی که دارد، در ساخت بسیاری از وسایل تزئینی یا دکوراسیون منزل و محیط‌های اداری از آن استفاده می‌شود.

به طور کلی شیشه‌ها در سه نوع مات و نادید، شفاف و آینه‌ای در دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده قرار می‌گیرد. شرکت رامادُر یک شرکت پیشرو و موفق در زمینه ساخت انواع شیشه و محصولات شیشه‌ای است که با کادری مجرب و تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته، بیش از دو دهه است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله به بررسی انواع محصولات شرکت رامادُر می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

پارتیشن شیشه‌ای دوجداره

پارتیشن شیشه‌ای فضایی است که باعث جداسازی بخش‌های مختلف ساختمان مسکونی یا اداری می‌شود. پارتیشن‌ها از جنس‌های مختلفی چون آلومینیوم، فلز، چوب، بتن و شیشه ساخته می‌شوند که پارتیشن شیشه‌ای به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد و ساخت و نصب سریع نسبت به انواع دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارتیشن‌ها ی شیشه‌ای باعث روشن شدن فضا و ورود نور به داخل محیط می‌شوند و نسبت به انواع دیپر پارتیشن‌ها، فضای کمتری را اشغال می‌کنند. بنابراین کسانی که قصد جداسازی فضای‌های کوچک خود را دارند، می‌توانند از پارتیشن شیشه ای استفاده کنند. شرکت رامادر یکی از شرکت‌های بزرگی است که روزانه بیش از ۱۵ پروژه را با کمک نصابان حرفه ای به اجرا در می‌آورد. کسانی که قصد سفارش نمونه‌های مختلف پارتیشن شیشه‌ای را دارند، با مراجعه حضوری یا به صورت آنللاین و به کمک کارشناسان و مشاوران شرکت رامادر می‌توانند طرح مورد نطر خود را انتخاب کرده و برای خرید آن از سراسر کشور اقدام کنند.

پارتیشن شیشه ای دو جداره: یکی از انواع پارتیشن شیشه‌ای است که در شرکت رامادُر با استفاده از شیشه‌های سکوریتی با ضخامت بالا و فریم‌های مقاوم به صورت درب‌های کشویی یا تاشو تولید می‌شوند. پارتیشن دو جداره به دلیل استفاده از دولایه شیشه سکوریت، نسبت به پارتیشن‌های تک جداره از استحکام بیشتری برخوردار است و در برابر زلزله و فشار مقومت بیشتری از خود نشان می‌دهد. این نوع پارتیشن‌ها عایق خوبی در برابر سرما و ورود صدا هستند و بیشتر در محیط‌های شلوغ و پر رفت و آمد از آن‌ها استفاده می‌شود.

پارتیشن فریم لس: یکی از زیباترین انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای، پارتیشن بدون فریم یا فریم لس است که به دلیل عدم استفاده از فریم در ساختار آن، از زیبایی و جذابیت بسیار بالایی برخوردار است و مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است. معمولاً درخانه های مسکونی برای ایجاد فضای خصوصی یا جداسازی اتاق‌ها از پارتیشن فریم لس استفاده می‌شود. شرکت رامادر با استفاده از ابزار یراقی که از کشور ترکیه وارد می‌شود، شیشه‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند و نصب پارتیشن فریم لس را انجام می‌دهد.

پارتیشن شیشه ای اداری یک نمونه از پارتیشن‌هایی که در شرکت رامادُر برای فضای اداری و شرکت‌ها ساخته می‌شود، پارتیشن شیشه‌ای اداری است که معمولاً به صورت دو جداره و فریم دار با استفاده از شیشه لمینت و شیشه‌های سکوریتی ساخته می‌شود. از پارتیشن اداری برای جداسازی اتاق کارمندان و ایجاد سالن کنفرانس یا اتاق استراحت استفاده می‌شود. معمولاً شرکت رامادُر برای راحتی و بهره وری بیشتر مشتریان از پارتیشن‌های اداری، آن‌ها را به صورت متحرک می‌سازد تا امکان جابه جایی و تغییر مکان وجود داشته باشد.

ساخت حمام شیشه‌ای در منزل

حمام شیشه‌ای یک محصول پر طرفدار در شرکت رامادر است که به دلیل کاربرد زیادی که دارد، معمولاً در بسیاری از خانه‌های آپارتمانی به دلیل یک جا بودن حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از حمام شیشه ای در سرویس بهداشتی باعث جداسازی فضای دوش و سرویس بهداشتی یا حمام می‌شود. شرکت رامادر با کمک طراحان و معماران حرفه ای محیط مناسب برای حمام شیشه‌ای را طراحی کرده و متناسب با سایز حمام، با استفاده از شیشه‌های سندبلاست شده یا شیشه سکوریت شفاف، اقدام به ساخت حمام شیشه‌ای با درب‌های تاشو و کشویی می‌کند.

ساخت بالکن شیشه‌ای

بالکن‌ها فضایی در ساختمان هستند که باعث ورود نور خورشید و هوای آزاد به داخل محیط می‌شوند. داشتن یک بالکن در آپارتمان‌ها به دلیل نداشتن حیاط و فضای باز بسیار نیاز است. در بسیاری از خانه از بالکن‌ها برای نگهداری گل‌ها، خشک کردن لباس‌ها و درست کردن غذا اسفتاده می‌شود. بالکن‌ها اگرچه بسیار قابل استفاده هستند اما اگر سقف یا اطراف آن پوششی نداشته باشند، در فصل زمستان غیر قابل کاربرد و بلا استفاده هستند. شرکت رامادر برای پوشش بالکن‌ها از شیشه‌های شفاف یا مات استفاده می‌کند که علاوه بر ورود نور و عایق گرما بودن، باعث جلوگیری از خیس شدن بالکن در فصل زمستان می‌شود. شرکت رامادر معمولاً برای ساخت بالکن شیشه‌ای از فریم‌ها و ابزار یراقی استفاده می‌کند که در برابر رطوبت و آب مقاوم باشند و دچار زنگ زدگی نشوند.

شیشه سکوریت و کاربرد آن در دکوراسیون منزل

شیشه سکوریت اولین محصولی است که توسط شرکت رامادر ساخته شده است. شرکت رامادر برای ساخت شیشه‌های سکوریتی از مواد اولیه باکیفیت و تجهیزات و کوره‌های داغ استفاده می کن. شیشه سکوریتی از انواع شیشه‌های نشکن است که از چند لایه شیشه معمولی به صورت شفاف یا مات در ضخامت‌ها ۸ تا ۲۰ تولید می‌شود و برای ساخت انواع محصولات شیشه‌ای مانند ساخت پنجره دوجداره و تک جداره، انواع پارتیشن شیشه ای، شیشه حمام، شیشه بالکن و انواع درب شیشه اتوماتیک و معمولی استفاده می‌شود. برای سفارش شیشه سکوریتی می‌توانید با به سایت شرکت رامادر و ثبت اطلاعات، برای خرید اقدام کنید.

کد خبر 464325

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شیشه سکوریت دکوراسیون منزل دکوراسیون داخلی شیشه صنعت معماری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پارتیشن شیشه ای استفاده می شود حمام شیشه ای شرکت رامادر شیشه سکوریت پارتیشن ها بالکن ها شیشه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاربرد های پمپ آب

پمپ آب دارای کاربرد های بسیار گسترده و متنوعی میباشد. عمدتا از پمپ های آب برای تامین پیوسته آب در صنایع ، موسسات تجاری ، منازل ، بیمارستان ها و آکواریوم ها و غیره …استفاده می شود. - اخبار بازار -

ما همچنین می توانیم از پمپ های آب برای تامین و حمل و جابجایی اشکال مختلفی از مایعات ، بسته به ظرفیت پمپ استفاده کنیم. متداولترین پمپ های آبی که استفاده می شوند پمپ های آب شناور و پمپ های آب جتی هستند . استفاده های متفاوتی از پمپ های آب می شود.
در ادامه قصد داریم به بررسی برخی از انواع  پمپ آب پمپیران  و پمپ آب ابارا که دو برند از با کیفیت ترین برند های موجود در بازار میباشند بپردازیم.
اگر شما نیز قصد خرید پمپ آب  ارزان با بهترین کیفیت و گارانتی معتبر را دارید، همین حالا با ما در مجموعه مستر جهت استعلام قیمت و مشاوره تماس بگیرید.

 

 

پمپ آب شناور تک فاز پمپیران

پمپ های آب شناور تک فاز پمپیران در اصل تنها شامل یک سری می باشند و آن هم الکتروپمپ شناور تک فاز URD است. این پمپ ها به انشعاب برق سه فاز احتیاج دارند و بعضا بوسیله برق تک فاز نیز عمل می کنند. این پمپ ها در قطر خارجی 4 اینچ تولید و آب بندی می شوند و خنک کاری آن توسط روغن انجام می گردد.

از اینگونه پمپ ها جهت تامین آب مناطق مسکونی در روستا ها استفاده می شود، همچنین این پمپ آب در تاسیسات مسکونی و آبنما ها و فضای سبز نیز کاربرد دارند.

ویژگی ها و مشخصات فنی پمپ آب شناور تک فاز

قطر خروجی پمپ 1/2 1 تا 2 اینچ استظرفیت آبدهی این نوع پمپ تا 24 متر مکعب در ساعت می باشدارتفاع پمپ تا 263 متر استفشار تست شده بر روی پمپ 39 بار استاین نوع پمپ امکان نصب افقی و عمودی را دارا استیاتاقانهای آن از نوع بلبرینگ میباشندخنک کاری و روانکاری بوسیله روغن موتور انجام میشودبدنه و قطعات فلزی موتور از جنس استنلس استیل هستنددارای توان خروجی 2.2 ~ 0.37 کیلو وات است

پمپ های آب شناور چاهکی پمپیران

پمپ های آب شناور چاهکی پمپیران شامل دوسری از محصولات، اعم از پمپ چاهکی pv4 و پمپ چاهکی pv5 می باشند که در ادامه قصد داریم هر کدام را به شما معرفی کنیم.

پمپ چاهکی pv4:

پمپ چاهکی pv4 پمپیران یک پمپ عمودی معلق مجهز به محور چند تکه می باشد. محفظه حلزونی این پمپ ها از مدل تکی می باشد و دارای انواع یاتاقان­های لغزشی در لوله بدنه آن به منظور مهار کردن محور است.

این یاتاقان­ها، امکان خنک­ کاری بوسیله مایع مورد پمپاژ یا مایع خارجی را دارا نیز هستند. این پمپ قابل استفاده جهت نصب در چاهک­ها، کانال­ها، و مخازن و به منظور پمپاژ کردن مایعات تمیز و مایعات حاوی ذرات جامد ریز طراحی شده است.

مشخصات پمپ آب چاهکی pv4 پمپیران

این نوع پمپ دارای ظرفیت 5 تا 1800 مترمکعب بر ساعت استارتفاع پمپاژ این پمپ تا 95 متر می باشدقطر رانش این نوع پمپ تا300 میلیمتر استمحدوده دمای کاربردی این پمپ 10- تا 100 درجه سانتی گراد استماکزیمم طول لوله مستغرق 5500 میلیمتر است

پمپ چاهکی pv5:

پمپ چاهکی pv5 پمپیران یک پمپ عمودی معلق، دارای محور چند تکه است. محفظه حلزونی آن از نوع تکی است و انواع یاتاقان­های لغزشی دارا میباشد که در لوله بدنه آن به منظور مهار کردن محور است.

این پمپ امکان خنک کاری بوسیله یاتاقانها و مایعهات پمپاژ شده را دارد. افزون بر آن می توان با مایعات خارجی نیز عمل خنک سازی را انجام داد. این پمپ مناسب استفاده نصب در چاهک­ها، کانال­ها، و مخازن و به منظور پمپاژ کردن مایعات تمیز و مایعات حاوی ذرات جامد ریز طراحی شده است.

مشخصات پمپ آب چاهکی pv5 پمپیران

ظرفیت پمپ 5 تا900 مترمکعب بر ساعت است
ارتفاع پمپاژ آن تا 95 متر می باشد
این نوع پمپ دارای قطر رانش تا 200 میلیمتر است
محدوده دمای کاربردی پمپ 10- تا 100 درجه سانتی گراد است
ماکزیمم طول لوله در اب 1000 میلیمتر است

پمپ آب جتی ابارا سری AGA

پمپ آب ابارا  ایتالیا مدل AGA که به نام پمپ جتی ابارا نیز معروف است، فشار بیشتر و دبی کمتری نسبت به پمپ بشقابی ابارا اعمال می کند.
پمپ آب خانگی ابارا مدل AGA خودمکش میباشد و قطر ورودی و خروجی آن 1 اینچ است. این پمپ ها اغلب در امور خانگی کاربرد دارد و دارای توان 0.75 کیلوات هستند. جنس پوسته و پروانه و شفت آن به ترتیب چدن، برنج یا نوریل و استیل می باشد. ماکزیمم هد و آبدهی این سری در بزرگترین سایز آن 47.5 متر و 3.6 متر مکعب بر ساعت است.

پمپ شناور ابارا

پمپ های آب شناور ابارا از جنس استیل بوده و در مدل های IDROGO EBS OM-ONK تولید می شوند. این پمپ ها کاربرد های گوناگونی داشته و به منظور جابجایی آب در چاه و سیستم های آبیاری و کشاورزی و … استفاده می شوند.

پمپ شناور ابارا WINNER طبقاتی استیل

جنس پمپ شناور ابارا سری WINNER از استیل بوده و به شکل تک فاز و سه فاز تولید می شود. دمای سیال از 30 درجه سانتی گراد می باشد.

 

پمپ شناور طبقاتی استیل ابارا مدل IDROGO

پمپ شناور ابارا سری IDROGO یک پمپ کف کش شناور طبقاتی بوده که دمای سیال از 40 درجه سانتی گراد، هد تا 68 متر و توان الکتروموتور آن از 0.45 تا 1.5 کیلووات می باشد.

پمپ ابارا یکی از بزرگترین برندهای تولید پمپ آب در جهان است که در تلاش است تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت و کارایی تولید نماید. محصولات این مجموعه در گروه های متنوعب از جمله خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی، آبیاری و فاضلاب قرار می گیرند. پمپ های آب ابارا یکی از برند های معتبر موجود در بازار است که علاوه بر کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسبی نیز دارد.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • کاربرد های پمپ آب
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف