Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - پژو ۲۰۰۸ تنها خودرویی است که توانسته هر پنج ستاره کیفی را کسب کند. علیرغم اینکه علاوه‌بر افزایش تولید خودرو، به بحث کیفیت و ارتقا آن نیز توصیه شده است اما دیده می‌شود که بنابر اظهار خودروسازان به‌ویژه در بازدید اخیر وزیر صمت از هر دو خودروساز اصلی، تیراژ تولید خودروها افزایشی پیش می‌رود اما گویا کیفیت درجا زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق ارزیابی آبان ماه، پژو ۲۰۰۸ تنها خودرویی است که توانسته هر پنج ستاره کیفی را کسب کند و این در حالی است که تنها چهار خودرو موفق به اخذ چهار ستاره شده‌اند. البته از سوی دیگر خودروی سواری تک‌ستاره‌ نداشته‌ایم و فقط دو خودرو، دو ستاره‌ای شده‌اند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، در گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی آبان ماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، نشان می‌دهد که پژو ۲۰۰۸  در سطح قیمتی ۲ تنها خودرو دارای بالاترین کیفیت در این ارزیابی‌ها معرفی شده و توانسته هر پنج ستاره کیفی را از آن خود کند.
گزارش کیفی خودروهای سواری تولیدی آبان‌ماه امسال، تنها یک خودرو پنج ستاره را در خود جای داده اما از سوی دیگر خودروی تک ستاره کیفی هم در آن دیده نمی‌شود.

در این گزارش برای خودروهای سواری تولیدی در آبان ماه، در سطح قیمتی یک، تنها به خودروی تیگو ۷ اشاره شده که توانسته سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهد.  
در سطح قیمتی دو، پژو ۲۰۰۸ تولیدی شرکت ایران‌خودرو پیکاپ توانسته نمره کامل کند. پس از آن هایما S۷ اتوماتیک و  SWM G۰۱F در رده‌ خودروهای چهار ستاره کیفی قرار گرفته‌اند.
در همین سطح قیمتی، خودروهای جک S۵، جک S۳، تیگو ۵ و SWM G۰۱ ستاره کیفی را کسب کرده‌ و MVM X۳۳ S هم دو ستاره از پنج ستاره کیفی را دریافت کرده است.
در گروه قیمتی چهار در میان خودروهای سواری تولید شده در آبان‌ماه امسال، پژو ۲۰۷ و دناپلاس موفق به کسب چهار ستاره کیفی در این ارزیابی شده‌اند.

همچنین محصولات پژو ۲۰۶ صندوقدار و مدل بدون صندوق آن، دنا، رانا، سورن (ایران‌خودرو تبریز)، پژو پارس اتوماتیک (تولید ایران‌خودرو کرمانشاه)، پژو پارس (ایران‌خودرو کرمانشاه، فارس، تهران، خراسان، مازندران و صنایع خودروسازی فردا) و سمند تبریز توانسته‌اند سه ستاره از پنج ستاره کیفی را در سطح قیمتی چهارم به خود اختصاص دهند.
در این گروه، پژو ۴۰۵ خراسان نیز در رده دو ستاره کیفی قرار گرفته است.

در خودروهای سواری در سطح قیمتی پنج نیز محصولات کوییک (سایپا) و کوییک R (پارس‌خودرو)، تیبا ۲ و تیبا ۲ پلاس (سایپا)، تیبا و ساینا کاشان (سایپا-سیتروئن) موفق به کسب سه ستاره کیفی شده‌اند.
در مدل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: خودرو خودروهای سواری تولید پنج ستاره کیفی سطح قیمتی ایران خودرو پژو ۲۰۰۸ آبان ماه شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید

وزیر صمت با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای برای صنعت خودرو در سال جاری، از برنامه‌ریزی برای افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو برای امسال خبر داده و اعلام کرد که در حال حاضر تیراژ روزانه تولید خودرو به ۵۰۰۰ دستگاه رسیده است.

به گزارش ایسنا، عباس علی‌آبادی در گفت‌وگوی تلویزیونی با تاکید بر برنامه‌ریزی وزارت صمت بر توسعه صنعت خودرو در سال جاری، اظهار کرد: برنامه‌های گسترده ای برای صنعت خودرو در نظر گرفته‌ایم و در سال جاری تلاش خواهیم کرد تا ظرفیت تولید را افزایش دهیم. در حال حاضر به ظرفیت تولید ۵۰۰۰ خودرو در روز رسیده‌ایم و تلاش داریم که این میزان را حدود ۲۰ درصد افزایش دهیم که قطعا جهش بسیار بزرگی خواهد بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با بحث واردات خودرو نیز گفت: موضوع واردات خودرو را در دستور کار داریم تا به این وسیله، تعادل بهتری در تامینِ تقاضای بازار و بحث ناترازی به وجود آوریم؛ خوشبختانه اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داده و در شرف وقوع است؛ خبرهای بسیار خوبی در این زمینه داریم.

وی افزود: در حال حاضر تاکسی‌های برقی نیز وارد کشور شده و مردم می‌توانند ثبت‌نام کرده و خریداری کنند. مردم می‌توانند ثبت‌نام و تاکسی برقی دریافت کنند؛ البته باید از ظرفیت‌های قانونی استفاده کنیم. لازم است به همه آن‌هایی که منتظر آن ظرفیت‌های قانونی هستند، عرض کنم که منتظر نمانید و بیایید از همین فرصت‌هایی که ایجاد شده استفاده کنید.

او با بیان اینکه باید به مردم گفت که هر کوتاهی در خدمت‌رسانی به مردم است، به ناتوانایی ما ببخشند، تصریح کرد: ما حداکثر تلاش خود را بسیج کرده‌ایم، همه باید کمک کنند تا موفق شویم. برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته و همکاران بنده، شبانه‌روز در تلاش برای تحقق اهداف و برنامه‌ریزی‌ها هستند. البته بخش خصوصی نیز به خوبی مشارکت داشته و کمک می‌کنند.

هفته گذشته، وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در جلسه‌ی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، در رابطه با برخی موضوعات خودرویی نظیر اسقاط خودروهای فرسوده، ارتقای ایمنی خودروهای تولیدی، واردات خودروهای دست دوم، ارزبری خودروهای مونتاژی و تامین ناوگان حمل و نقل عمومی، به ارائه پاسخ پراخت و در نهایت مقرر شد، ظرف یک ماه آینده، وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه‌های خود را در رابطه با این موضوعات به کمیسیون ارائه کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد