Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@14:58:17 GMT

۵۸ هزار بسته معیشتی در استان فارس توزیع شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۱۲۸۹

۵۸ هزار بسته معیشتی در استان فارس توزیع شد

گروه استان‌ها- معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان فارس از توزیع بیش از ۵۸ هزار بسته معیشتی از محل نیات واقفان بین نیازمندان فارس خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از 58 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان فارس توزیع شده است اظهار داشت: این بسته‌های معیشتی از محل اجرای نیات واقفان (موقوفات متصرفی و غیرمتصرفی استان) تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بعد از شیوع بیماری کرونا تاکنون با همکاری بقاع متبرکه و مشارکت‌های مردمی 17 کارگاه تولید ماسک و مواد ضدعفونی ‌کننده در استان فارس راه‌اندازی شد که بیش از 470 هزار عدد ماسک و 13 هزار لیتر ماده ضدعفونی‌ کننده در این کارگاه‌ها تولید شده است.

توزیع 30 هزار بسته معیشتی در هرمزگان به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)+ تصاویرتوزیع 2000 بسته معیشتی یلدای زینبی در یزد به روایت تصویر1200 بسته معیشتی کمک مؤمنانه در شهرستان بم توزیع شد

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان فارس با بیان اینکه از بعد از شیوع بیماری کرونا 3 هزار و 562 خانوار نیازمند پیرامون بقاع متبرکه فارس توسط مراکز افق شناسایی و 10 هزار و 944 بسته حمایتی بین آنها توزیع شده است گفت: علاوه بر بسته‌های معیشتی بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، افشانه ضدعفونی ‌کننده و دستکش نیز بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

وی از اختصاص 30 میلیون تومان اعتبار جهت تهیه اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی‌ کننده ویژه اماکن مذهبی و بقاع متبرکه خبر داد و افزود: 3 هزار بن کارت خرید ارزاق به مبلغ 900 میلیون تومان بین خیریه‌ها، نیازمندان، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد توزیع شد.

انتهای پیام/422/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار بسته معیشتی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان

بانک جهانی در بیانیه‌ای اعلام کرد ۸۴ میلیون دلار برای مبارزه با مشکلات اقتصادی و اجرای پروژه‌های معیشتی به افغانستان کمک می‌کند.

براساس بیانیه بانک جهانی مبلغ ۷۰ میلیون دلار آن از طریق صندوق امانی افغانستان (ای.‌آرتی.‌اف) و انجمن انکشاف بین‌المللی (آی.‌دی.‌ای) برای اجرای پروژه‌های معیشتی در افغانستان هزینه خواهد شد.

مسئول بخش افغانستان بانک جهانی تصریح کرد: انجمن توسعه بین‌المللی در ۱۸ ماه گذشته چارچوب مشخص و مؤثری را برای هزینه این مبلغ در بخش‌های اشتغال، به‌ویژه برای زنان و دختران در افغانستان تهیه کرده است.

به گفته ملیندا گود، با این کمک، آی.‌دی.‌ای می‌تواند به ارائه خدمات خود در بخش‌های مختلف برای مردم افغانستان در شش حوزه و ۲۶ ولایت ادامه دهد.

مسئول بخش افغانستان بانک جهانی همچنین اذعان داشت: این طرح با اعتبارات جدید، فعالیت‌های خود را در مناطق شهری و روستایی افزایش می‌دهد، فرصت‌های معیشتی بیشتری را برای زنان فراهم می‌کند و برای بازگشت‌کنندگان افغانستانی شرایط اشتغال و برخی خدمات دیگر را ارائه می دهد.

کد خبر 6093978 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس